The Pie Club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Pie Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PPP
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Skrivet av Borttagen: Min drake dog alldeles nyss :c (eller jag skulle mata honom så hade han dött D: ) nej vad sorgligt :c Vad hette han? Han hette Bobby o.o xD Men har en annan drake som lever, han heter Smaug c: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Min drake dog alldeles nyss :c (eller jag skulle mata honom så hade han dött D: ) Jag beklagar Jag vet inte Ingen aning, jag har sett andra ha länkar till dem men som sagt: det står till i mitt huvud. ok o.o Smaug=bra namn!! Kommer från Bilbo, eller? Jag är väl inte på helt fel spår?
12 jan, 2014 14:41 |
|
Borttagen
|
PPP: Nej, du har helt rätt c:
12 jan, 2014 14:42 |
|
Borttagen
|
Får man rita pajen på datorn?
12 jan, 2014 14:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Får man rita pajen på datorn? Ja c: 12 jan, 2014 14:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: YÄYSkrivet av Borttagen: Får man rita pajen på datorn? Ja c: 12 jan, 2014 15:43 |
|
Chaemy
Elev |
12 jan, 2014 15:46 |
|
LIA15
Elev |
Får man skicka in flera bidrag till rittävlingen?
12 jan, 2014 16:53 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: BWHAHAHAHAHAHAHAHAHA XDDD *skrattar as mycket* Wooh c: Ni skulle bara veta vad för skämt jag har hört om vad Swag betyder XDD Secretly we are gay? ^-^ CORRECT! Suck. Swag betydde det från början. Det är inte nåt skämt. 12 jan, 2014 17:06 |
|
Borttagen
|
12 jan, 2014 17:07 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Jag vill vara med i THGrollet! (Om det inte innehåller spoilers för sista boken c:
12 jan, 2014 17:10 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen