Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
Jag sket i att svara, försökte stänga honom ute.
15 nov, 2013 18:31
|
|
Borttagen
|
Plötsligt stelnade jag till och min blick drogs mot en tjej som stod i en fnittrande tjejklunga. Det var inte möjligt.
15 nov, 2013 18:32
|
|
Borttagen
|
Jag öppnade hans sinne igen.
15 nov, 2013 18:37
|
|
Borttagen
|
Det var Jenna... Om jag inte såg helt fel!
15 nov, 2013 18:38
|
|
Borttagen
|
Jag blev irriterad när jag sög vad han höll på med.
-Jenna. Söt tjej, gillar killar, speciellt sådana som är som Diego. söta, alltså. Är tystlåten-
Jag vände mig om och upptäckte Diego som stod och stirrade på mig.
"Nämen hejsan Diego!" Jag gick fram till Diego och gav honom en varm kram.
15 nov, 2013 18:53
|
|
Borttagen
|
Jag kramade henne förvånat tillbaka.
"Hej"
15 nov, 2013 18:54
|
|
Borttagen
|
"Jag har saknat dig!"
-Wee-
GÅ DÄRIFRÅN!! skrek jag irriterat i tankarna.
15 nov, 2013 18:56
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade lite.
Så nu får man inte ens hälsa på gamla vänner?!
Fräste jag i tankarna.
15 nov, 2013 18:58
|
|
Borttagen
|
Det sa jag aldrig! Och hon är din gamla FLICKVÄN.
Hon älskar dig fortfarande!
-Jenna-
Jag pussade honom kort på kinden.
15 nov, 2013 19:00
|
|
Borttagen
|
Jag lossade mitt grepp om Jenna och ignorerade Wii.
15 nov, 2013 19:01
|
Du får inte svara på den här tråden.