Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dream
Elev |
7 feb, 2015 00:36 |
|
Shapiro
Elev |
''Oo ee oo ah ah ting tang walla walla bing bang oo ee oo ah ah tinga tang walla walla bing bang.''
- Min kompis hade Cartoons - Witch Doctor fast på huvudet genom hela mitt skype samtal med honom e.e till slut bad jag honom hålla käften och la på. Four score and seven years ago... 7 feb, 2015 09:44 |
|
illusionofcool
Elev |
Det här var för några dagar sen (nån vecka) men jag hade tänkt lägga upp det här. Problemet var att jag inte kunde hitta tråden...
Jaja till saken jag och Tinny var i skolan. Jag: Vilket elevhem gillar du mest? Tinny: POLEN!!!! Kommer inte ihåg varför hon sade Polen... Men kul var det då "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 7 feb, 2015 11:51 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
''PAPPA KOM! JO! BILJETTERNA FÖRSVINNER ANNARS! ... JAG KASTAR TV:N OM DU INTE KOMMER SNART!!!!'' min kära kompis som hade ett litet utbrott tidigare när vi skulle beställa konsertbiljetter.
8 feb, 2015 01:02 |
|
Corazon
Elev |
8 feb, 2015 10:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Corazon: Min pappa rimmade om sitsvärme i bilar: Varm om stjärten så blir man på alerten... Haha... 9 feb, 2015 12:53 |
|
Dream
Elev |
Min historialärare:
"Tantens (hon var hundrafem år) barn var kanske 80 år gamla. Eller nittio, men då var hon i farten tidigt!" Dear lord of heaven I think I slowly died there. I know, I'm such a jerk XD
9 feb, 2015 14:39 |
|
AuroraAlexius
Elev |
"Kinesen kissade i din sopkorg!" - min lillasyster, orden jag vaknade till i morse.
Min reaktion var ungefär: "VA? Seriöst? Vafan... va?" xD Lite bakgrund: Min lillasyster har haft en kinesiskt utbytesstudent hos sig, som har bott i mitt gamla rum eftersom jag inte bor hemma längre. I alla fall så hade de idag upptäckt att kinesen kissat i sopkorgen som stod i mitt rum. Kinesen åkte hem i måndags. De upptäckte det för att det hade börjat lukta. What's wrong with people?! Jag vet inte om jag ska skratta bara för att det är så jävla dumt eller om jag bara ska rysa av obehag. Både och tror jag... xD Apropå kinesen fick jag ett annat kul citat av min mor när kinesen kom till oss: "Vår kinesiska är rädd för drakar... På riktigt! Vi håller på att sanera nu Det som är extra kul med det här är att jag älskar drakar, och mitt gamla rum är överfyllt med drakar - drakaffischer, tavlor, en drake som hänger från taket och till och med en stor som jag målat på väggen. Och kinesen är rädd för drakar, och skulle bo i mitt rum xD Det är bara så klockrent xD Snacka om ironi... jag dog av skratt när jag fick veta det xD Stackars tjej...... men nu har hon kissat i min sopkorg så vet inte om jag tycker det är så synd om henne längre. ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 11 feb, 2015 08:55 |
|
Borttagen
|
När jag Jossan och Nadja går på gatan, på väg till stan.
"Hey hey hey hey. I said hey, what's going on?" - sjöng Jossan medan hon gick förbi flera människor som antog att hon pratade med de. 11 feb, 2015 17:24 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
11 feb, 2015 17:27 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen