Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Piggy
Elev |
Jag tycker inte att det var helt osjälviskt av honom att inte låta Mercedes vara med Shane. Och personligen är det inte det att jag shippar dem som det hela gör mig irriterad, utan för att han inte kunde bara låta henne vara ett tag.
Och Mercedes har betett sig illa ett flertal gånger hon också men de sakerna hade inte någonting med Sam att göra. Han har alla rätt att visa att han tycker om henne men att han i varje avsnitt ska försöka bli tillsammans med henne igen då blir det för mycket.
16 feb, 2012 22:19 |
|
hyperion
Elev |
^ It's bad writing. Ibland undrar jag seriöst om RIB bara trollar oss.
OCH FORTFARANDE. SAM OCH KURT BOR IHOP OCH DE HÄLSAR INTE ENS, LIKSOM ;____; ![]()
16 feb, 2012 22:27 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av hyperion: ^ It's bad writing. Ibland undrar jag seriöst om RIB bara trollar oss. OCH FORTFARANDE. SAM OCH KURT BOR IHOP OCH DE HÄLSAR INTE ENS, LIKSOM ;____; ![]() Kurt och Finn pratar ju knappt .-. (och en sak till) Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
17 feb, 2012 14:43 |
|
Borttagen
|
Samuel Larsens röst. O herre. Han är så...UNF.
17 feb, 2012 15:55 |
|
Piggy
Elev |
17 feb, 2012 17:26 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Samuel Larsens röst. O herre. Han är så...UNF. Jag har varit kär i killens blick och röst sen jag såg The Glee Project. och att killen är halvt dansk gör inte saken sämre (kalla mig galen, men jag har en förkärlek till danskar haha) och även är lika gammal som mig. Samuel Larsen is sex on legs!
17 feb, 2012 17:42 |
|
scarhead
Lärare |
17 feb, 2012 20:07 |
|
EmahS
Elev |
17 feb, 2012 20:12 |
|
Borttagen
|
En vän till mig som är från Chile klagar på Santanas spanska. Hon säger att det låter falskt och konstigt xD Jag sa till henne att Naya Rivera inte pratar flytande spanska och gör sitt bästa för att få till det. Gud vad folk är kräsna ;p
17 feb, 2012 20:18 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: En vän till mig som är från Chile klagar på Santanas spanska. Hon säger att det låter falskt och konstigt xD Jag sa till henne att Naya Rivera inte pratar flytande spanska och gör sitt bästa för att få till det. Gud vad folk är kräsna ;p haha. Naya har ju själv sagt att hon har en konstig dialekt och att många som pratar spanska kan ha svårt att förstå henne haha. Men liksom, tänk om någon skulle pratat svenska (typ som Lady Gaga i Paparazzi). Det låter bara weird
17 feb, 2012 20:20 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen