Power (Ett rollspel för alla)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Power (Ett rollspel för alla)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av AlexZz: ((Inte jag heller... XD Förklaring? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ((Insidious feelings^^ O.O)) ((Haha, det var nog ingen som fattade....)) ((Jag gjorde inte det! ^^)) ![]()
12 aug, 2012 19:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av AlexZz: ((Inte jag heller... XD Förklaring? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ((Insidious feelings^^ O.O)) ((Haha, det var nog ingen som fattade....)) ((Jag gjorde inte det! ^^)) ((Haha, jag visste det. Nejmen, det finns en film, som heter Insidious, en skräckfilm. Den är skitläskig. och varelsen som kom till Lupinfan kändes lite lik en as läskig demon i den filmen. Usch)) 12 aug, 2012 19:55 |
|
AlexZz
Elev |
12 aug, 2012 19:59 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av AlexZz: ((Jag håller med... D:(( ^Usch. D: )) Någon som ska skriva om sin kväll eller kan det vara morron? :3)) ![]()
12 aug, 2012 20:00 |
|
AlexZz
Elev |
12 aug, 2012 20:01 |
|
Ginny!!!!
Elev |
12 aug, 2012 20:02 |
|
AlexZz
Elev |
((^ SMART! O.O))
Jackson kastar en blick på klockan, han har fått reda på att Jordan bytt rum och han kommer få vara ensam från och med nu. Jackson gör sig ordning för sängen och drar på sig den svarta tröjan med grå och gula detaljer som bildar orden: "Little Brother" som hans bror tryckt åt honom och gett honom på hans 15:onde födelsedag. Han saknar sin bror, även om brodern var kriminell och eländig. En bror är en bror. . .
12 aug, 2012 20:09 |
|
saganda
Elev |
((Ok, don't hate me, det är svårt att rolla tre pers. samtidigt med min mobil vars skrivfunktion pajade för några sekunder sen. Men nu ska jag skriva.))
Dominus skakar på huvudet och ett leende spelar i mungiporna. "Du drivs av hämnd, vilket innebär att du mycket väl valt sida. "Ändamålet helgar medlen" heter det ju, och ändamålen och anledningarna är det som räknas. Sidorna är inte något påtagligt, vilken sida man valt har inte att göra med vem man arbetar med, utan vad man gör med sitt liv. Ingen är helt oskyldig, men vad man valt handlar inte om det" säger han. "Du tror att du vet mer än du gjorde förut, men du är ärligt talat inte bättre än såhär". Ariana kommer antagligen bli rasande, men om hon tänker hålla anföranden om hur det är så måste han svara. Även om han knappast kan ändra hennes åsikt. Francesca ger tydligen-inte-Annas rygg en tacksam blick. Vad hon än väntat sig känns det bra att någon vet och ändå inte tycker att hon är hemsk. Hon lägger sig ner på sin obäddade säng och tittar upp i taket. Hon kanske borde försöka somna hon med, men hon känner på sig att det inte kommer fungera. Förutom igår då är det trots allt evigheter sen hon somnade innan midnatt. Hon ligger och lyssnar på hur tydligen-inte-Annas andetag går från att vara lätta och ytliga till tunga och djupa och försöker tömma huvudet på tankar. Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 12 aug, 2012 20:59 |
|
AlexZz
Elev |
((Rollar du 3 pers? xD))
"Bror Duktig har ju ställt sig på sin sida, ellerhur?" Frågar Ariana med en iskall blick. "Hämndlystnad kan man känna på vilken sida man än står på. Det är bara att kolla på blondinen. Men hon har ju all rätt att vilja mörda mig, ellerhur?" Frågar Ariana vidare med en uppfordrande ton. "Hon står ju på din sida. Då är det ju helt okej att mörda någon annan, visst?" Fortsätter Ariana. "Eller är bara jag den dåliga för att du inte har något annat att skylla på? Som vanligt." Konstaterar hon. . .
12 aug, 2012 21:04 |
|
saganda
Elev |
((Ja, och folk är jätteaktiva och bara "skriv nu saganda" och jag blir stressad. Just nu vill jag ha ett bekvämt tangentbord. Dags att skaffa dator, Ella.))
Dominus skakar på huvudet och säger sorgset "Vad har jag gjort mot dig, Ariana?". Han vet ungefär vilket svar han kommer få. Men han kan bara inte låta bli att fråga. Som alltid gör Arianas besök honom ledsen. Han borde sluta vara så svag och känslosam. Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 12 aug, 2012 21:20 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Power (Ett rollspel för alla)
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen