The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majis
Elev |
Varför arg på regissören? Man borde ju vara arg på hon/han som ändrade storyn... Regissören säger ju bara till skådisarna hur de ska göra. Om det ska agera rädda, arga, ledsna osv. Om han/hon ska vifta med vänster hand och sånt, så det är väl mer manusförfattaren eller scriptförfattaren (eller vad det heter) som man borde klagga på xD
(Soryy att jag typ nördade ner i där om sån fakta, men håller på med mycket teater osv så har lärt mig lite sånt... xD) Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 21 aug, 2012 17:20 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Majis: Aha, okej! XD Jag är usel på sådant, trodde regissören skrev manuset Varför arg på regissören? Man borde ju vara arg på hon/han som ändrade storyn... Regissören säger ju bara till skådisarna hur de ska göra. Om det ska agera rädda, arga, ledsna osv. Om han/hon ska vifta med vänster hand och sånt, så det är väl mer manusförfattaren eller scriptförfattaren (eller vad det heter) som man borde klagga på xD (Soryy att jag typ nördade ner i där om sån fakta, men håller på med mycket teater osv så har lärt mig lite sånt... xD) Något PJO/HoO-nytt? ![]()
21 aug, 2012 19:47 |
|
Sideswipe
Elev |
21 aug, 2012 20:19 |
|
Borttagen
|
vem är er favo gud demigod
21 aug, 2012 20:50 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: Gud: Jag vill inte säga, för de jag inte säger kommer döda mig då vem är er favo gud demigod Demigod: LEO VALDEZ ♥♥♥ ![]()
22 aug, 2012 13:26 |
|
Borttagen
|
Alltså jag måste fråga, för jag har inte en susning om vad Demigod är för något?
22 aug, 2012 13:28 |
|
Borttagen
|
halvblod
Skrivet av Borttagen: Alltså jag måste fråga, för jag har inte en susning om vad Demigod är för något? 22 aug, 2012 15:18 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: Demigod är den engelska termen för halvgud Alltså jag måste fråga, för jag har inte en susning om vad Demigod är för något? ![]()
22 aug, 2012 15:43 |
|
Borttagen
|
aha tackar
22 aug, 2012 15:53 |
|
Ginny!!!!
Elev |
22 aug, 2012 16:11 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen