Riket Kanamerin
Forum > Off Topic > Klubbar > Riket Kanamerin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag ska ingenstans. Skulle aldrig få för mig å gå på nått sånt där Yeey! Då kan jag snacka med dig Skrivet av Cara Riddle: Alex: ja men det visste du ju You promise? TwT . .
24 jun, 2012 23:37 |
|
Cara Riddle
Elev |
24 jun, 2012 23:43 |
|
Borttagen
|
Spelmakaren; klart du kan det om du vill
25 jun, 2012 00:04 |
|
AlexZz
Elev |
25 jun, 2012 00:29 |
|
Borttagen
|
Speömakaren; aldrig :o haha närå, klart jag vill det, du är rolig ju ^^
25 jun, 2012 00:38 |
|
AlexZz
Elev |
25 jun, 2012 00:42 |
|
Borttagen
|
Shit ni skriver alltid så mkt när jag är borta xD och jag hinner typ aldrig vara inne på dagarna xD
25 jun, 2012 00:42 |
|
Borttagen
|
Spelmakaren; klart!
Kiera; logga in oftare! 25 jun, 2012 00:44 |
|
AlexZz
Elev |
Bågskytten: Colors 8D Jag hade något att skriva, sedan blev jag hyper... o.o''
Kiera: Logga in oftare! c: . .
25 jun, 2012 00:46 |
|
Borttagen
|
^ jag försöker xD men jag har inte tid xD nu håller jag på att göra om mitt rum och de tar en massa tid och sen jobbar ja ju med
25 jun, 2012 00:46 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen