The flum side
Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
21 feb, 2012 13:00 |
|
Lills
Elev |
21 feb, 2012 13:02 |
|
Borttagen
|
gjort ska spreja vingarna i silver i kväll
21 feb, 2012 13:03 |
|
Lills
Elev |
21 feb, 2012 13:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: gjort ska spreja vingarna i silver i kväll Wow! Snygg! 21 feb, 2012 13:04 |
|
Borttagen
|
tack ^^
21 feb, 2012 13:05 |
|
Lills
Elev |
linnlovegood: Glasögonen som du har på dig som profilbild, har du köpt dom?
Och vad heter du? Jag heter Linn! ^^ ![]()
21 feb, 2012 13:07 |
|
Borttagen
|
jag hetter linn luna amanda
och glasögonen fick jag i jul klapp men jag kan länka en afär som säljerdom med http://www.kaboodle.com/shop/z/z/luna-lovegood?q=luna+lovegood&st=item&section= du får kolla dom som säljer dom biligast där 21 feb, 2012 13:09 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag hetter linn luna amanda och glasögonen fick jag i jul klapp men jag kan länka en afär som säljerdom med http://www.kaboodle.com/shop/z/z/luna-lovegood?q=luna+lovegood&st=item&section= du får kolla dom som säljer dom biligast där Jaha okej, är det okej om jag kallar dig Linn? Heter du Luna på riktigt? Coolt, jag har alltid gillat det namnet! ^^ ![]()
21 feb, 2012 13:12 |
|
Borttagen
|
ja du får kalla mej linn och mit andra namn är luna
21 feb, 2012 13:14 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen