Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The dark side

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

1 2 3 ... 121 122 123 ... 4936 4937 4938
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Minidjuret: kan du skriva i forumet vad du och Ginyy pratade om?

P.S. Hon är en gryffindor och kanske inte jag kan döda henne.

31 dec, 2011 00:10

Minidjuret
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Minidjuret får göra det för hon är president


Ååh, man tackar^^

Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Minidjuret:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Minidjuret:
Vi måste komma överens om vem som ska döda henne!

Är det ok om jag gör det?


Well...Vi får se...Jag ska försöka övertala henne lite till xD

Skrivet av Borttagen:
Minidjuret@ Bara en-player spel... Och vi måste spela hemme hos dig isåfall, vi har redan tagit upp 3 sparplatser... Jag kan inte se att man kan ha fler. XD


Damn Zelda! D:

Men ok, vi spelar ändå^^


Vi spela = Du spela och jag sno kontrollen om jag blir frustrerad när du inte fattar hur man ska göra. Tro mig, du kommer bli förvirrad.


Well, Sure! 8D

31 dec, 2011 00:12

Borttagen

Avatar


Minidjuret: OK THEN, Vi ses innan du drar till KAAALMAAAR? *härma broder Oskar när han säger Kalmar* Vi har väl inte setts på jullovet än? owo ( Och med setts menar jag att My eller Louise kommer hem till den andre och bara flummar en dag, utan att dra iväg någon stans på hemliga spionuppdrag AKA julklappshandling )

31 dec, 2011 00:15

Knizzlare
Elev

Avatar


Jag är med! Haha, winwin, haru fått det från en viss superduperfilm or not? x3 Menjaja, whatever, är med i alla fall och sätter märket på min profil dirr! Men, fråga: har du gjort märket själv eller har du hittat den nånstans or what? o.O

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F82486a7d24290c82d9ac5db56737c905%2Ftumblr_mijpvdQWu81qmls91o4_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F8d16457e566f9d2b88a0c731044fcff9%2Ftumblr_mijpvdQWu81qmls91o6_250.gif

31 dec, 2011 00:17

Borttagen

Avatar


Minidjuret, hur går det.
Vi väntar.
Funderar på att vi kan ta över mugglarportalen. Men då behöver vi ett nytt namn...
Det var jag som fixa ^^

31 dec, 2011 00:18

Detta inlägg ändrades senast 2011-12-31 kl. 00:19
Antal ändringar: 1

Minidjuret
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Minidjuret: OK THEN, Vi ses innan du drar till KAAALMAAAR? *härma broder Oskar när han säger Kalmar* Vi har väl inte setts på jullovet än? owo ( Och med setts menar jag att My eller Louise kommer hem till den andre och bara flummar en dag, utan att dra iväg någon stans på hemliga spionuppdrag AKA julklappshandling )


antar att vi inte har gjort det D:

Vet inte om jag hinner innan Kaaaalmaaaar...MÅSTE SYYYY! D: D:


Knizzlare- Hahaha, jag vet inte xD

Märket eller symbolen hittade mina kära kollegor

Allebasi_reserv- Hm...Jag vet inte om vi ska strunta i att mörda henne. Det är ju faktiskt nyår imorgon S:

Och hela mugglarportalen..Njaa...Njee...

31 dec, 2011 00:18

Knizzlare
Elev

Avatar


Minidjuret: okej xd, en till fråga, eheh: vilken storlek har du på märket i din forumsignatur? :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F82486a7d24290c82d9ac5db56737c905%2Ftumblr_mijpvdQWu81qmls91o4_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F8d16457e566f9d2b88a0c731044fcff9%2Ftumblr_mijpvdQWu81qmls91o6_250.gif

31 dec, 2011 00:21

Minidjuret
Elev

Avatar


Hahahah, ja du...30 tror jag xD

31 dec, 2011 00:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
Skrivet av Borttagen:
Minidjuret: OK THEN, Vi ses innan du drar till KAAALMAAAR? *härma broder Oskar när han säger Kalmar* Vi har väl inte setts på jullovet än? owo ( Och med setts menar jag att My eller Louise kommer hem till den andre och bara flummar en dag, utan att dra iväg någon stans på hemliga spionuppdrag AKA julklappshandling )




Allebasi_reserv- Hm...Jag vet inte om vi ska strunta i att mörda henne. Det är ju faktiskt nyår imorgon S:

Och hela mugglarportalen..Njaa...Njee...

Då gör jag det, och jag trode du var ond.

31 dec, 2011 00:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
Skrivet av Borttagen:
Minidjuret: OK THEN, Vi ses innan du drar till KAAALMAAAR? *härma broder Oskar när han säger Kalmar* Vi har väl inte setts på jullovet än? owo ( Och med setts menar jag att My eller Louise kommer hem till den andre och bara flummar en dag, utan att dra iväg någon stans på hemliga spionuppdrag AKA julklappshandling )


antar att vi inte har gjort det D:

Vet inte om jag hinner innan Kaaaalmaaaar...MÅSTE SYYYY! D: D:


Knizzlare- Hahaha, jag vet inte xD

Märket eller symbolen hittade mina kära kollegor

Allebasi_reserv- Hm...Jag vet inte om vi ska strunta i att mörda henne. Det är ju faktiskt nyår imorgon S:

Och hela mugglarportalen..Njaa...Njee...


Har du inte sytt klart den än? ô.ô
Mycket kvar? xP

31 dec, 2011 00:25

1 2 3 ... 121 122 123 ... 4936 4937 4938

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

Du får inte svara på den här tråden.