The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Minidjuret: kan du skriva i forumet vad du och Ginyy pratade om?
P.S. Hon är en gryffindor och kanske inte jag kan döda henne. 31 dec, 2011 00:10 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Borttagen: Minidjuret får göra det för hon är president Ååh, man tackar^^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Minidjuret: Vi måste komma överens om vem som ska döda henne! Är det ok om jag gör det? Well...Vi får se...Jag ska försöka övertala henne lite till xD Skrivet av Borttagen: Minidjuret@ Bara en-player spel... Och vi måste spela hemme hos dig isåfall, vi har redan tagit upp 3 sparplatser... Jag kan inte se att man kan ha fler. XD Damn Zelda! D: Men ok, vi spelar ändå^^ Vi spela = Du spela och jag sno kontrollen om jag blir frustrerad när du inte fattar hur man ska göra. Tro mig, du kommer bli förvirrad. Well, Sure! 8D 31 dec, 2011 00:12 |
|
Borttagen
|
Minidjuret: OK THEN, Vi ses innan du drar till KAAALMAAAR? *härma broder Oskar när han säger Kalmar* Vi har väl inte setts på jullovet än? owo ( Och med setts menar jag att My eller Louise kommer hem till den andre och bara flummar en dag, utan att dra iväg någon stans på hemliga spionuppdrag AKA julklappshandling )
31 dec, 2011 00:15 |
|
Knizzlare
Elev |
Jag är med! Haha, winwin, haru fått det från en viss superduperfilm or not? x3 Menjaja, whatever, är med i alla fall och sätter märket på min profil dirr! Men, fråga: har du gjort märket själv eller har du hittat den nånstans or what? o.O
![]()
31 dec, 2011 00:17 |
|
Borttagen
|
Nå Minidjuret, hur går det.
Vi väntar. Funderar på att vi kan ta över mugglarportalen. Men då behöver vi ett nytt namn... Det var jag som fixa ^^ 31 dec, 2011 00:18
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-31 kl. 00:19
|
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Borttagen: Minidjuret: OK THEN, Vi ses innan du drar till KAAALMAAAR? *härma broder Oskar när han säger Kalmar* Vi har väl inte setts på jullovet än? owo ( Och med setts menar jag att My eller Louise kommer hem till den andre och bara flummar en dag, utan att dra iväg någon stans på hemliga spionuppdrag AKA julklappshandling ) antar att vi inte har gjort det D: Vet inte om jag hinner innan Kaaaalmaaaar...MÅSTE SYYYY! D: D: Knizzlare- Hahaha, jag vet inte xD Märket eller symbolen hittade mina kära kollegor Allebasi_reserv- Hm...Jag vet inte om vi ska strunta i att mörda henne. Det är ju faktiskt nyår imorgon S: Och hela mugglarportalen..Njaa...Njee... 31 dec, 2011 00:18 |
|
Knizzlare
Elev |
31 dec, 2011 00:21 |
|
Minidjuret
Elev |
Hahahah, ja du...30 tror jag xD
31 dec, 2011 00:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Borttagen: Minidjuret: OK THEN, Vi ses innan du drar till KAAALMAAAR? *härma broder Oskar när han säger Kalmar* Vi har väl inte setts på jullovet än? owo ( Och med setts menar jag att My eller Louise kommer hem till den andre och bara flummar en dag, utan att dra iväg någon stans på hemliga spionuppdrag AKA julklappshandling ) Allebasi_reserv- Hm...Jag vet inte om vi ska strunta i att mörda henne. Det är ju faktiskt nyår imorgon S: Och hela mugglarportalen..Njaa...Njee... Då gör jag det, och jag trode du var ond. 31 dec, 2011 00:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Borttagen: Minidjuret: OK THEN, Vi ses innan du drar till KAAALMAAAR? *härma broder Oskar när han säger Kalmar* Vi har väl inte setts på jullovet än? owo ( Och med setts menar jag att My eller Louise kommer hem till den andre och bara flummar en dag, utan att dra iväg någon stans på hemliga spionuppdrag AKA julklappshandling ) antar att vi inte har gjort det D: Vet inte om jag hinner innan Kaaaalmaaaar...MÅSTE SYYYY! D: D: Knizzlare- Hahaha, jag vet inte xD Märket eller symbolen hittade mina kära kollegor Allebasi_reserv- Hm...Jag vet inte om vi ska strunta i att mörda henne. Det är ju faktiskt nyår imorgon S: Och hela mugglarportalen..Njaa...Njee... Har du inte sytt klart den än? ô.ô Mycket kvar? xP 31 dec, 2011 00:25 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen