Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Komplimang-tråden!

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

1 2 3 ... 1218 1219 1220 ... 1863 1864 1865
Användare Inlägg
MizzNina
Elev

Avatar


Skrivet av Cara Riddle:
MizzNina naw tack, men det är du som är den underbara coola människan


Du med. ♥
Och om du visste hur mycket jag uppskattar dina ugglor. ÄVen om du må tycka att de är gnälliga. så vill jag ha dem. ♥
Jag vill finnas här och stödja dig om du vill låta mig.

Jag älskar dig Cara.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

26 jul, 2012 18:48

Incendio
Elev

Avatar


En komplimang till fredweasley som blev min 100:onde(säger man så?!?!?) vän här på Mugglis!

26 jul, 2012 19:21

vevve_puff
Elev

Avatar


Kommer as sent men tack spå mycket lilla linnvendela

Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3

26 jul, 2012 19:22

Dramione99
Elev

Avatar

+3


Komplimanger till, erica Potter, Bombarda, Kedjebrev, Filifjonkan, Lills, Cara Riddle, Ida S, Margaret, Incendio och _SanD_! Ni är loveligt lovely allihopa ♥ - muggglis skulle inte vara the same without you!

26 jul, 2012 19:35

_SanD_
Elev

Avatar


Dramione99 Samma! Mugglis är en helt annan grej utan dig! ♥ DU ÄR AWESOME!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F0e909d273654d519d3b179663ac681ad%2Ftumblr_mxcbzbOsQ71qjx6n6o8_500.gif

26 jul, 2012 19:36

Borttagen

Avatar

+1


Dramione99 TÄNK OM DU BARA FÖRSVANN EN DAG. OCH LÄMNADE MIG HÄR. OM DU FÖRSVANN SKULLE MIN VÄRLD GÅ UNDER. SÅ MYCKET BETYDER DU FÖR MIG SÅ MUGGLIS SKULLE VERKLIGEN INTE VARA SAMMA UTAN DIG MY DEAR ♥

26 jul, 2012 19:38

Incendio
Elev

Avatar


Dramione99
LET ME HUG YOU!!!♥♥♥♥♥♥♥

26 jul, 2012 19:39

Cara Riddle
Elev

Avatar


Skrivet av MizzNina:
Skrivet av Cara Riddle:
MizzNina naw tack, men det är du som är den underbara coola människan


Du med. ♥
Och om du visste hur mycket jag uppskattar dina ugglor. ÄVen om du må tycka att de är gnälliga. så vill jag ha dem. ♥
Jag vill finnas här och stödja dig om du vill låta mig.

Jag älskar dig Cara.
hahaha ofta du vill ha mina ugglor xD haha jag känner mer som jag terrar dig med dem xD haha

Love u 2 ♥

Dramione99 nu blev jag riktigt glad och uppriktigt förvånad men tack kära du och ärligt talat vore mugglis inte det samma utan dig heller ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

26 jul, 2012 19:44

Dramione99
Elev

Avatar


Skrivet av _SanD_:
Dramione99 Samma! Mugglis är en helt annan grej utan dig! ♥ DU ÄR AWESOME!
Tack! Du med, verkligen! ♥
Skrivet av Borttagen:
Dramione99 TÄNK OM DU BARA FÖRSVANN EN DAG. OCH LÄMNADE MIG HÄR. OM DU FÖRSVANN SKULLE MIN VÄRLD GÅ UNDER. SÅ MYCKET BETYDER DU FÖR MIG SÅ MUGGLIS SKULLE VERKLIGEN INTE VARA SAMMA UTAN DIG MY DEAR ♥

Jag älskar dig med! ♥
Skrivet av Incendio:
Dramione99
LET ME HUG YOU!!!♥♥♥♥♥♥♥

And let me LOVE you!!! ♥

Cara Riddle - Hm nja, du är ju en av förebilderna på Mugglis, hahah, klart att det inte är the same utan dig. Du är superkul och trevlig oxå!

26 jul, 2012 19:46

Detta inlägg ändrades senast 2012-07-26 kl. 19:47
Antal ändringar: 1

MizzNina
Elev

Avatar


Cara Riddle

Hade jag Inte velat ha dem så hade du märkt det vid det här laget.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

26 jul, 2012 19:46

1 2 3 ... 1218 1219 1220 ... 1863 1864 1865

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

Du får inte svara på den här tråden.