Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Blucher
Elev |
12 dec, 2013 22:50 |
|
Ginny00
Elev |
Usel kroppsbild. Skyller min självdestruktivitet på all stress. Men fy fan vad det där Religionsprovet gör mig superstressad.
13 dec, 2013 16:43 |
|
Elma00
Elev |
Men alltså fuck this.
Jag har aldrig varit nervös inför ett prov. Aldrig. Så därför har jag aldrig varit den som pluggar sådär supermycket. Men varje gång, varande jävla gång, jag får tillbaka proven rasar allt. Det var bara för ett litet tag sedan jag fått F på alla prov vi gjort. På ett SO prov för ett tag sedan fick jag C, och blev glad. "Men fan vad dålig jag är, kolla Krills, jag fick ett jävla C. Fy fan vad dålig jag är. Usch, borde bah ta livet av mig" Är det första jag hör. Är det så dålig? är jag så dålig? borde jag ta livet av mig? är A det ända som duger? Fan vad dålig jag är. Kommer hem och låser in mig på toan och gråter. Bara gråter och gråter. Klarar inte av stressen.
13 dec, 2013 20:07 |
|
Elley
Elev |
I somras hade jag allt jag någonsin drömt om. Mina betyg var alla på topp, alla sena kvällar, skratt och heart-to-heart talks med min allra bästa vän, killen som fick allt att verka lite ljusare och magen att pirra, jag fick uppleva min drömresa, gå på picknick med honom och prata om allt mellan himlen och jord. Jag var så lycklig att jag svävade på moln. Jag ville aldrig någonsin förlora något av det här, men utan att jag vet vad jag gjort är allting borta. Kan knappt ens gråta över det längre, att han nu ger uppmärksamheten till något annan, utan att jag ens fick säga att han var min. Att jag nu är andrahandsvalet för hon som skulle stötta mig i alla lägen, nu är jag inte lika viktig för killen tar så mycket tid, och alla andra vänner behöver ju också uppmärksamhet, jag kommer ju liksom inte försvinna ändå. Att jag nu har sänkt mig i så gott som alla ämnen för att jag inte klarat stressen, sorgen och pressen. Nu är jag inte längre hon som skrattar och är glad. Allt försvann och jag skulle ge vad som helst för att få det tillbaka, jag älskar dessa människor och jag vill se mina föräldrar vara stolta över mig, jag vill bara för en gångskull att livet går min väg.
http://nouw.com/ellenfelixson/
13 dec, 2013 20:16 |
|
Drake
Elev |
nej. Jag skrev precis ett extreeemt långt "julkort" till en present här på Mugglis, och sen stod det inte att jag hade skickat det, och sen såg jag att jag hade under två galleoner och nu är allt försvunnet och neej, jag orkar inte och jag hinner inte skriva om det. Damn it
13 dec, 2013 22:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: Men alltså fuck this. Jag har aldrig varit nervös inför ett prov. Aldrig. Så därför har jag aldrig varit den som pluggar sådär supermycket. Men varje gång, varande jävla gång, jag får tillbaka proven rasar allt. Det var bara för ett litet tag sedan jag fått F på alla prov vi gjort. På ett SO prov för ett tag sedan fick jag C, och blev glad. "Men fan vad dålig jag är, kolla Krills, jag fick ett jävla C. Fy fan vad dålig jag är. Usch, borde bah ta livet av mig" Är det första jag hör. Är det så dålig? är jag så dålig? borde jag ta livet av mig? är A det ända som duger? Fan vad dålig jag är. Kommer hem och låser in mig på toan och gråter. Bara gråter och gråter. Klarar inte av stressen. Ja, fuck that. Det blir alltid någon slags penismätartävling i klassrummet så fort provresultaten kommer. Man borde inte sitta och säga sådär: "gud va dåligt" osv. För det finns ofta folk som fått sämre. Kram på dig! Man är inte dålig för att det inte går som man önskar i skolan, betygen är en kamp och ibland orkar man helt enkelt inte kriga för dem. :I 13 dec, 2013 22:04 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Skrivet av Elma00: Men alltså fuck this. Jag har aldrig varit nervös inför ett prov. Aldrig. Så därför har jag aldrig varit den som pluggar sådär supermycket. Men varje gång, varande jävla gång, jag får tillbaka proven rasar allt. Det var bara för ett litet tag sedan jag fått F på alla prov vi gjort. På ett SO prov för ett tag sedan fick jag C, och blev glad. "Men fan vad dålig jag är, kolla Krills, jag fick ett jävla C. Fy fan vad dålig jag är. Usch, borde bah ta livet av mig" Är det första jag hör. Är det så dålig? är jag så dålig? borde jag ta livet av mig? är A det ända som duger? Fan vad dålig jag är. Kommer hem och låser in mig på toan och gråter. Bara gråter och gråter. Klarar inte av stressen. Jag tycker C är bra! Om någon annan säger något dåligt försök att inte ta in det.
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
14 dec, 2013 10:01
Detta inlägg ändrades senast 2013-12-14 kl. 14:47
|
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Elma00: C är sjukt bra! Du ska inte lyssna på dem. Du ska vara stolt över det! Men alltså fuck this. Jag har aldrig varit nervös inför ett prov. Aldrig. Så därför har jag aldrig varit den som pluggar sådär supermycket. Men varje gång, varande jävla gång, jag får tillbaka proven rasar allt. Det var bara för ett litet tag sedan jag fått F på alla prov vi gjort. På ett SO prov för ett tag sedan fick jag C, och blev glad. "Men fan vad dålig jag är, kolla Krills, jag fick ett jävla C. Fy fan vad dålig jag är. Usch, borde bah ta livet av mig" Är det första jag hör. Är det så dålig? är jag så dålig? borde jag ta livet av mig? är A det ända som duger? Fan vad dålig jag är. Kommer hem och låser in mig på toan och gråter. Bara gråter och gråter. Klarar inte av stressen.
14 dec, 2013 12:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: Men alltså fuck this. Jag har aldrig varit nervös inför ett prov. Aldrig. Så därför har jag aldrig varit den som pluggar sådär supermycket. Men varje gång, varande jävla gång, jag får tillbaka proven rasar allt. Det var bara för ett litet tag sedan jag fått F på alla prov vi gjort. På ett SO prov för ett tag sedan fick jag C, och blev glad. "Men fan vad dålig jag är, kolla Krills, jag fick ett jävla C. Fy fan vad dålig jag är. Usch, borde bah ta livet av mig" Är det första jag hör. Är det så dålig? är jag så dålig? borde jag ta livet av mig? är A det ända som duger? Fan vad dålig jag är. Kommer hem och låser in mig på toan och gråter. Bara gråter och gråter. Klarar inte av stressen. Har du förbättrat dig från F till C så ska du vara stolt och riktigt riktigt nöjd 14 dec, 2013 13:56 |
|
Drake
Elev |
"WARNING: Not all message variables are set!Din julklapp till Borttagen har skickats!" :c
14 dec, 2013 14:04 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen