Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Och så var jag tillbaka till att tycka att livet är sämst och må skit! SÅ länge varade det roliga.....
Orkar inte...Och ingen snö har vi heller och det gör mig bara ännu deppigare.... Och jag vet inte hur jag ska överleva våren Spoiler: Tryck här för att visa! 11 dec, 2013 14:13 |
|
Siriusis
Elev |
Bröt ihop två gånger idag urght
Hai 11 dec, 2013 14:53 |
|
Hermione. Granger
Elev |
11 dec, 2013 14:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hermione. Granger: SO prov imån ;((((( vad är det du har prov på? 11 dec, 2013 15:19 |
|
Hermione. Granger
Elev |
11 dec, 2013 15:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hermione. Granger: andra världskriget borde egentligen plugga nu men mugglis är för roligt!! ok, ska ha det nästa termin hoppas det går bra 11 dec, 2013 15:21 |
|
Hermione. Granger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hermione. Granger: andra världskriget borde egentligen plugga nu men mugglis är för roligt!! ok, ska ha det nästa termin hoppas det går bra haha aa
11 dec, 2013 15:22 |
|
Siriusis
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Hai 11 dec, 2013 16:59 |
|
Borttagen
|
Siriusis
Gymnasievalet är faktiskt inte allt, många säger säkert det men det är sant. Och just nu har du gigantiskt mycket tid kvar så varför tänka på det nu? Jag tänkte inte på mit gymnasieval när jag var i din ålder =) Fundera lite på vilken typ av väg du vill gå, men glöm inte att man kan ändra sig =) Vill du driva eget företag är ekonomi att rekommendera. Tycker du om NO så är Natur-programmet en bra idé, gillar du mer SO ämnena så är samhällsprogrammet en annan bra idé! Vill du vilja prova på något helt annat gör det! Ett program låser dig inte till att inte byta bana helt senare! Jag läser på sjöfartshögskolan men har klasskompisar som läst allt ifrån natur till samhäll till hotell restaurang på gymnasiet =) Mitt tips är att örsök ringa in lite via din intressen, du behöver inte veta precis vad du vill bli eller vad du vill göra! Fokusera inte på yrke eller yrkesgrupp. Det viktigaste är att du får en gymnasieutbildning, för det är väldigt svårt att klara sig utan senare. Ett annat tips är att se till att du får högskolebehörigheten med, om man läser yrkesprogramm får man välja till svenska (och engelska?), men det gör att du är behörig att söka till många utbildningar senare. Det mesta går faktiskt att läsa upp senare med 11 dec, 2013 17:09 |
|
Millson Lovegood
Elev |
varför blir mina ögon så sjukt svullna när jag har gråtit? seriöst det har gått timmar och de är fortfarande helt rödsprängda. det blir ju inte bättre för att jag sov fyra timmar i natt och inte har ätit på en miljon år.
tack gud för att du glömde ge mig en personligheter, drömmar och social förmåga.
11 dec, 2013 17:25 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen