Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Jag fick C i musiken den här terminen. C. Alla andra fick A eller B. Alla andra är bättre än mig. Jag hade fått D- i bästa fall ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 dec, 2013 16:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Jag är bättre på sång (enda delen jag fick A i) men praktiken och instrument går bara dåligt... uhSkrivet av Borttagen: Jag fick C i musiken den här terminen. C. Alla andra fick A eller B. Alla andra är bättre än mig. Jag hade fått D- i bästa fall 10 dec, 2013 16:30 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Jag är bättre på sång (enda delen jag fick A i) men praktiken och instrument går bara dåligt... uh Skrivet av Borttagen: Jag fick C i musiken den här terminen. C. Alla andra fick A eller B. Alla andra är bättre än mig. Jag hade fått D- i bästa fall Du löser det! Har du möjlighet att träna på hemmaplan eller på någon fritidsgård eller så? då kanske det går bättre framöver? ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 dec, 2013 16:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Jag skulle kunna gå till mormor och morfar för att de har ett piano, men mormor berättar bara för mig hur lite jag tränar :-----)Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Jag är bättre på sång (enda delen jag fick A i) men praktiken och instrument går bara dåligt... uh Skrivet av Borttagen: Jag fick C i musiken den här terminen. C. Alla andra fick A eller B. Alla andra är bättre än mig. Jag hade fått D- i bästa fall Du löser det! Har du möjlighet att träna på hemmaplan eller på någon fritidsgård eller så? då kanske det går bättre framöver? 10 dec, 2013 16:33 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Jag skulle kunna gå till mormor och morfar för att de har ett piano, men mormor berättar bara för mig hur lite jag tränar :-----) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Jag är bättre på sång (enda delen jag fick A i) men praktiken och instrument går bara dåligt... uh Skrivet av Borttagen: Jag fick C i musiken den här terminen. C. Alla andra fick A eller B. Alla andra är bättre än mig. Jag hade fått D- i bästa fall Du löser det! Har du möjlighet att träna på hemmaplan eller på någon fritidsgård eller så? då kanske det går bättre framöver? Äh, skit i den sortens kommentarer. Svara med att det är bra att du åtminstone tar dig tid att träna lite, bättre än inget ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 dec, 2013 16:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Sant ^^Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Jag skulle kunna gå till mormor och morfar för att de har ett piano, men mormor berättar bara för mig hur lite jag tränar :-----) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Jag är bättre på sång (enda delen jag fick A i) men praktiken och instrument går bara dåligt... uh Skrivet av Borttagen: Jag fick C i musiken den här terminen. C. Alla andra fick A eller B. Alla andra är bättre än mig. Jag hade fått D- i bästa fall Du löser det! Har du möjlighet att träna på hemmaplan eller på någon fritidsgård eller så? då kanske det går bättre framöver? Äh, skit i den sortens kommentarer. Svara med att det är bra att du åtminstone tar dig tid att träna lite, bättre än inget 10 dec, 2013 16:51 |
|
SevLoveer
Elev |
Åt precis 2 dl pommes= 262 kcal
fan mår så dåligt över det funderar på att spy men jag hatar att spy och spyan luktar så jävla dåligt och usch
10 dec, 2013 17:19 |
|
Borttagen
|
Mastodontinlägg angående skolidrottsångest.
Spoiler: Tryck här för att visa! 10 dec, 2013 18:23
Detta inlägg ändrades senast 2014-03-15 kl. 00:54
|
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 10 dec, 2013 19:19 |
|
Ginny00
Elev |
Jinx
Jag fick nyss tårar i ögonen. Och det får jag sällan när det inte gäller mig själv (för då gråter jag hur lätt som helst...). Tror det här är det finaste jag läst på länge. Känner igen mig så fruktansvärt mycket. Som sagt... fantastiskt bra skrivet. Jag är en av de där människorna som inte är bra på idrott, och det plågade mig så mycket att det var en av anledningarna till att jag utvecklade en ätstörning. Jag är inte särskilt duktig idag heller, faktum är att jag är ganska värdelös, men de få gånger min lärare sett gillande på mig eller berömt mig, de är fan riktiga triumfer. Är det ok om jag visar denna text för min mamma, förresten? Den är så himla, himla bra. 10 dec, 2013 19:20 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen