Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Min komplimang går till avifors för att du får mig att skratta ofta och är skojig! Aww detsamma ♥ Tack 24 jul, 2012 22:44 |
|
Lucy och Rose
Elev |
24 jul, 2012 22:54 |
|
Borttagen
|
Okej jag vill ge alla här på mugglis ett stor tack! Men här kommer något till dom som betyder lite extra för mig!
Ginny =) ja jag vill börja med dig för att du är alltid så snäll mot mig. Ja och alltid är du där för att stötta! Så ett enormt tack till dig för att du alltid är där! VattenBlå Ja du är så himla söt. Och nog en av dom snällaste här på mugglis. Du är den där som kommer och gör en må bättre då man är lite nere! Miss_Green Ja för att du är alltid där och stöttar änns ide. Och du finns alltid där att svara på ett brev och du är så kul att uggla med! PotterHunger Ja du är helt Awesome rakt igenom. i början tittade jag bara på din inlägg sa inte så mycket! Men en dag så va du där. Och du ska veta att du är så snällt mot allt och alla och sluta aldrig spela mugglis. För jag vet och hoppas du vet att vi alltid kommer vara där för varandra. Tonks_xD Ja jag ville bara säga till dig att du skriver suuuuuuuper bra. Och att du är sjukt rolig! miss-somebody Ja gud var ska ja börja! Jo du min lilla lakris döskalle MissFniss Du är så snäll och även om jag inte har så bra kontakt med dig så skulle jag vilja det. Du är underbar och fortsätt med det!!!!! HarryPotterr Även om jag inte har så bra kontakt med dig med så vill jag det!! Och nu när båda är med i Dumbledores arme Sthlm så kanske vi träffas!!!!!!! Och ett litet extra tack till dig Celest Gaunt för 000 och allt. _____________________________________ Quick 24 jul, 2012 23:38 |
|
PotterHunger
Elev |
Lavender3088: Vart tog mina tummar vägen? :c
Du är så himla awesome som skriver det här, och får så många att le, liksom jag. ♥ Läs min profil för info... 24 jul, 2012 23:47 |
|
Miss_Green
Elev |
25 jul, 2012 08:44 |
|
Tonks_xD
Elev |
25 jul, 2012 09:34 |
|
VattenBlå
Elev |
Lavender3088: Aaw tack så jättemycket!!! Du är också jättesnäll och supermegaextremt bra på att skriva, en utav de bästa gör du beskriver allt så bra!!! :3
25 jul, 2012 09:35 |
|
Borttagen
|
lavender3088 - Vi borde verkligen snacka!!
25 jul, 2012 09:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: lavender3088 - Vi borde verkligen snacka!! Jaa ska skicka så snart jag kan! Skrivet av VattenBlå: Lavender3088: Aaw tack så jättemycket!!! Du är också jättesnäll och supermegaextremt bra på att skriva, en utav de bästa gör du beskriver allt så bra!!! :3 Tack! du!! Skrivet av Miss_Green: Lavender3088; ♥ tur att jag hade tummar kvar c: Hihi Tack!♥ Skrivet av Tonks_xD: Lavender3088 Åh gud Taaack!! ♥ Varsågod. Men det är också ja som ska säga tack! Skrivet av PotterHunger: Lavender3088: Vart tog mina tummar vägen? :c Du är så himla awesome som skriver det här, och får så många att le, liksom jag. ♥ Tack du ! Och ni ska alla veta att era kommentarer fick mig att le! __________________________________________ http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19342&page=1[25 jul, 2012 09:48 |
|
Regulus
Elev |
KOMPLIMANGBOOOOOOMB!
Erica Potter avifors LoonyMe KossanBerta Ginny00 scarhead Knizzlare joel9324 HarryFreakingPotter si_tonks InspiredPsycho Miyuki Ronald Weasley Optic Bombarda Alice... Minidjuret MoonChiild Ellie Lovegood Pixie EMELESEL kinshaw ronnyponny Twix The Noble Lion Kintsugi MonsterCookie accioron Emme Lestrange themarauder LolFeelings Albus 3 Ida Ginny Lovegood Stinaa Cara Riddle AlvaRawenclaw TheWitch Fang HarryPotterr ![]() ![]() Ni är så coola att man får ont
25 jul, 2012 10:02 |
Du får inte svara på den här tråden.















Mugglarportalen