Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av Borttagen: DeathDownAlex Oshfosh, tack så mycket. :'3 *kram* Oh My Timelord vad söt lillkossan är. *_* Dem är så adorable. Och jättekeliga. De kommer springande när man ropar och vill ligga i ens knä. ^^ ![]() Så sött. ;u; 24 jul, 2012 17:06 |
|
EMELESEL
Elev |
Andreas jag måste bara säga det här till dig fast jag vet att du aldrig kommer att se det. Synd.
Du är bäst du också. ♥ ♥♥♥♥ Du är en fin kille, snäll, duktig på massor av saker, fin i t-shirt, vacker som du är och allt det där som du sa till mig. Jag önskar att jag hade kunnat säga samma sak då. Du kan få ännu mer kramar om du vill vet du. Saknar dig mycket, verkligen. Fortsätt alltid att vara den du är och säg vad du tycker. Du är en otroligt go kille som jag är glad över att ha fått träffa och aldrig kommer glömma trots att vi med all säkerhet alldrig ses igen. Puss ♥ Your amazing just the way you are 24 jul, 2012 17:12 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Borttagen: LoonyMe WHAT VARFÖR VA HUR HAR JAG MISSAT ATT DU GILLAR DOCTOR WHO? ... jag antar att du gillar det för du använde några doctor who gifs ehehe ( och ehehehe, en kram till dig med c: ) jag tycker om doktor who, fast jag har precis börjat titta
24 jul, 2012 18:30 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
24 jul, 2012 18:34 |
|
Minidjuret
Elev |
DeathDownAlex- (Lite sent I know :c ) Jag saknar dig med, och ja jag är inte inne lika mycket på TDS längre, vet dock inte varför... :c
Är också på semester så kan ju vara därför, hahaha xD Vi får höras ^^ 24 jul, 2012 19:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Min komplimang går till avifors för att du får mig att skratta ofta och är skojig! Aww detsamma ♥ 24 jul, 2012 19:57 |
|
Borttagen
|
Till en underbar miss-somebody, hoppas att du mår bättre snart! ♥
24 jul, 2012 20:35 |
|
Borttagen
|
Nattskatta: aww. DuOckså
24 jul, 2012 20:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: LoonyMe WHAT VARFÖR VA HUR HAR JAG MISSAT ATT DU GILLAR DOCTOR WHO? ... jag antar att du gillar det för du använde några doctor who gifs ehehe ( och ehehehe, en kram till dig med c: ) jag tycker om doktor who, fast jag har precis börjat titta Åååh, vad kul! ^_^ 24 jul, 2012 20:39 |
|
Dini99
Elev |
ol!v!a: Grattis! Jag försökte ringa dig idag, men du svarade inte D:
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 24 jul, 2012 22:40 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen