Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Komplimang-tråden!

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

1 2 3 ... 1211 1212 1213 ... 1863 1864 1865
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av DeathDownAlex:
Skrivet av Borttagen:
DeathDownAlex

Oshfosh, tack så mycket. :'3 *kram*
Oh My Timelord vad söt lillkossan är. *_*

Dem är så adorable. Och jättekeliga. De kommer springande när man ropar och vill ligga i ens knä. ^^


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m6iih4WFzc1r5x92x.gif
Så sött. ;u;

24 jul, 2012 17:06

EMELESEL
Elev

Avatar


Andreas jag måste bara säga det här till dig fast jag vet att du aldrig kommer att se det. Synd.
Du är bäst du också. ♥ ♥♥♥♥
Du är en fin kille, snäll, duktig på massor av saker, fin i t-shirt, vacker som du är och allt det där som du sa till mig. Jag önskar att jag hade kunnat säga samma sak då.
Du kan få ännu mer kramar om du vill vet du.
Saknar dig mycket, verkligen.
Fortsätt alltid att vara den du är och säg vad du tycker.
Du är en otroligt go kille som jag är glad över att ha fått träffa och aldrig kommer glömma trots att vi med all säkerhet alldrig ses igen.
Puss ♥
Your amazing just the way you are

24 jul, 2012 17:12

LoonyMe
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
LoonyMe
WHAT
VARFÖR
VA
HUR HAR JAG MISSAT ATT DU GILLAR DOCTOR WHO?
... jag antar att du gillar det för du använde några doctor who gifs ehehe

( och ehehehe, en kram till dig med c: )

jag tycker om doktor who, fast jag har precis börjat titta

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mailmhWTBn1rzdftio6_250.gif

24 jul, 2012 18:30

Moy.GinnyWeasley
Elev

Avatar


Min komplimang går till avifors för att du får mig att skratta ofta och är skojig!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi46.tinypic.com%2F34rayrn.jpg

24 jul, 2012 18:34

Minidjuret
Elev

Avatar


DeathDownAlex- (Lite sent I know :c ) Jag saknar dig med, och ja jag är inte inne lika mycket på TDS längre, vet dock inte varför... :c
Är också på semester så kan ju vara därför, hahaha xD
Vi får höras ^^

24 jul, 2012 19:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Moy.GinnyWeasley:
Min komplimang går till avifors för att du får mig att skratta ofta och är skojig!

Aww detsamma ♥

24 jul, 2012 19:57

Borttagen

Avatar


Till en underbar miss-somebody, hoppas att du mår bättre snart! ♥

24 jul, 2012 20:35

Borttagen

Avatar


Nattskatta: aww. DuOckså

24 jul, 2012 20:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av LoonyMe:
Skrivet av Borttagen:
LoonyMe
WHAT
VARFÖR
VA
HUR HAR JAG MISSAT ATT DU GILLAR DOCTOR WHO?
... jag antar att du gillar det för du använde några doctor who gifs ehehe

( och ehehehe, en kram till dig med c: )

jag tycker om doktor who, fast jag har precis börjat titta


Åååh, vad kul! ^_^

24 jul, 2012 20:39

Dini99
Elev

Avatar

+1


ol!v!a: Grattis! Jag försökte ringa dig idag, men du svarade inte D:

"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?"

24 jul, 2012 22:40

1 2 3 ... 1211 1212 1213 ... 1863 1864 1865

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

Du får inte svara på den här tråden.