Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Komplimang-tråden!

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

1 2 3 ... 1210 1211 1212 ... 1863 1864 1865
Användare Inlägg
EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av EMELESEL:
En komplimang till avifors profilbild för den är så grymt fin

men jösses tack så mycket! :'D DETSAMMA FINA DU ♥

Néee men tack så mycket! ♥

24 jul, 2012 09:43

.:Elise:.
Elev

Avatar


En till Goizan för att hon startade ni-vet-vad ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F58%2FuGR.gif

24 jul, 2012 10:23

Borttagen

Avatar


Lily Brown, tack för att du stöttar min ff och får mig att tänka om ang den. Och du var den första att läsa den frivilligt.
Isabelle Silvercloud och onlyoliviaa ni var mina första vänner här på mugglis och var dom som fick mig att börja på allvar.

24 jul, 2012 11:10

Borttagen

Avatar


Erfa Tack för att du skapade den här sidan!

24 jul, 2012 11:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av DeathDownAlex:
avifors
Dude, du får sluta vara så bra. Seriöst. ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m5c3vfpCXb1r9w4uoo2_500.gif

really?! MERCI BON AMI

24 jul, 2012 11:30

Borttagen

Avatar


Elma00: https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lsbid3WAXr1qbfv5h.gif

24 jul, 2012 12:22

Korra
Elev

Avatar

+1


Incendio - Primrose min älskade lillasyster. Det är klart att jag kommer ihåg det. Du är så otroligt fin att det finns inte och jag finner inte ord för att beskriva det inlägg du precis skrev om mig. Jag kommer att sakna dig av hela mitt hjärta och jag älskar dig. Prim lilla Prim, var stark nu när jag ger mig iväg. Jag lovar att komma tillbaka, du har inget att vara rädd för.

24 jul, 2012 13:21

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Cara Riddle
Såklart. ^^
Allt ska heta Knugen!

MizzNina
Ja du är ju så nära men ändå så långt bort. Jag åker typ förbi dig på vägen till Stockholm ibland. men du är fortfarande inte jättenära. ^^

Haha ja det är en superbra väg.

Men ja du är underbar och fantastik.

InspiredPsycho
Haha åh det har jag märkt. Det kommer små bomber lite här och var.

Ok, då vågar jag inte säga emot då. ^^
Allt för lång tid.


24 jul, 2012 14:24

Borttagen

Avatar


DeathDownAlex

Oshfosh, tack så mycket. :'3 *kram*
Oh My Timelord vad söt lillkossan är. *_*

24 jul, 2012 16:49

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
DeathDownAlex

Oshfosh, tack så mycket. :'3 *kram*
Oh My Timelord vad söt lillkossan är. *_*

Dem är så adorable. Och jättekeliga. De kommer springande när man ropar och vill ligga i ens knä. ^^

24 jul, 2012 16:54

1 2 3 ... 1210 1211 1212 ... 1863 1864 1865

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

Du får inte svara på den här tråden.