Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dramione99
Elev |
Dracos Tvillingsyster kommer alltid att komma ihåg ugglan du skickade till mig för att fråga hur jag mådde när jag mådde dåligt. Finns alltid en uggla bort om det skulle vara något. Jag vet inte om jag skulle vara till så mycket hjälp, men jag vill ändå att du ska veta att jag finns om du behöver mig eller bara vill uggla lite. Kramar♥
6 dec, 2013 19:39 |
|
Borttagen
|
Allt är så komplicerat och utseendefixerat och hemskt och alla bråkar och jag förstår inte ens varför... Stör mig så himla mycket på alla som blir sura på någon utan anledning!
6 dec, 2013 21:25 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Det har gått tre och en halv månad sen min pappa dog. Jag har inte direkt fattat det än, jag känner mig bara så bortdomnad. De senaste tre dagarna har jag stannat hemma från skolan, jag har bara varit så trött. Jag har några kompisar som bara 'Kom igen Elsa gå till skolan' och sånt och jag förstår ju att de bara menar väl, men det är så jobbigt. Jag menar jag klarar inte av det. Usch. Spoiler: Tryck här för att visa! Finns om du vill prata, när som helst på dygnet. Kramar♥
6 dec, 2013 21:55 |
|
Millson Lovegood
Elev |
6 dec, 2013 23:32 |
|
Lemon
Elev |
Ibland mår jag bara så jävla dåligt, känns som om det är något fel på mig. Men vem ska jag prata med? Alla känner mig som en glädjespridande person som kanske kan gå lite över gränsen ibland. Mina föräldrar tror att allt är perfekt. De tycker mer synd om minsyster som blev mobbad på sin förra skola och ibland blir retad. Men jag då? Jag som funderar över allt, som flera gånger har velat ringa BRIS men är för feg, för feg för allt, och sen är mamma och pappa alltid hemma. Jag får aldrig vara ensam. Jag mår inte alltid såhär, men ändå. Jag vet att jag borde vara glad, aldrig blivit mobbad, fina betyg och en familj som älskar mig. Men detta betyder inte att jag inte mår dåligt. Ville bara att världen ska få veta det.
Vissa saker borde inte existera, en av dessa saker är grön paprika 7 dec, 2013 08:21 |
|
Epiphany
Elev |
“All my most unreachable dreams were suddenly, so unbelievably, about to come true. But they were forbidden. The right thing to do would be to pull away, turn from him, run back to the house. My head screamed at me to flee, but my heart begged me to stay.”
7 dec, 2013 11:18
Detta inlägg ändrades senast 2013-12- 8 kl. 11:59
|
|
Millson Lovegood
Elev |
Skrivet av Lemon: Ibland mår jag bara så jävla dåligt, känns som om det är något fel på mig. Men vem ska jag prata med? Alla känner mig som en glädjespridande person som kanske kan gå lite över gränsen ibland. Mina föräldrar tror att allt är perfekt. De tycker mer synd om minsyster som blev mobbad på sin förra skola och ibland blir retad. Men jag då? Jag som funderar över allt, som flera gånger har velat ringa BRIS men är för feg, för feg för allt, och sen är mamma och pappa alltid hemma. Jag får aldrig vara ensam. Jag mår inte alltid såhär, men ändå. Jag vet att jag borde vara glad, aldrig blivit mobbad, fina betyg och en familj som älskar mig. Men detta betyder inte att jag inte mår dåligt. Ville bara att världen ska få veta det. Man kan mejla eller chatta med bris också på nätet, och ingen kan se att man har varit inne på deras sida för det sparas inte i historiken Man kan inte bestämma över sina känslor, hoppas det blir bättre snart
7 dec, 2013 11:48 |
|
SevLoveer
Elev |
Skrivet av Epiphany: “All my most unreachable dreams were suddenly, so unbelievably, about to come true. But they were forbidden. The right thing to do would be to pull away, turn from him, run back to the house. My head screamed at me to flee, but my heart begged me to stay.” wow funderar på om jag är färgblind eller något kan inte läsa text som är lila alls
7 dec, 2013 12:36 |
|
Lemon
Elev |
Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av Lemon: Ibland mår jag bara så jävla dåligt, känns som om det är något fel på mig. Men vem ska jag prata med? Alla känner mig som en glädjespridande person som kanske kan gå lite över gränsen ibland. Mina föräldrar tror att allt är perfekt. De tycker mer synd om minsyster som blev mobbad på sin förra skola och ibland blir retad. Men jag då? Jag som funderar över allt, som flera gånger har velat ringa BRIS men är för feg, för feg för allt, och sen är mamma och pappa alltid hemma. Jag får aldrig vara ensam. Jag mår inte alltid såhär, men ändå. Jag vet att jag borde vara glad, aldrig blivit mobbad, fina betyg och en familj som älskar mig. Men detta betyder inte att jag inte mår dåligt. Ville bara att världen ska få veta det. Man kan mejla eller chatta med bris också på nätet, och ingen kan se att man har varit inne på deras sida för det sparas inte i historiken Man kan inte bestämma över sina känslor, hoppas det blir bättre snart Tack ♥ Vissa saker borde inte existera, en av dessa saker är grön paprika 7 dec, 2013 19:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Det har gått tre och en halv månad sen min pappa dog. Jag har inte direkt fattat det än, jag känner mig bara så bortdomnad. De senaste tre dagarna har jag stannat hemma från skolan, jag har bara varit så trött. Jag har några kompisar som bara 'Kom igen Elsa gå till skolan' och sånt och jag förstår ju att de bara menar väl, men det är så jobbigt. Jag menar jag klarar inte av det. Usch. Spoiler: Tryck här för att visa! Usch vad jobbigt! Finns här ifall du vill prata, min pappa har också dött, så vet ungefär hur det känns♥ 8 dec, 2013 00:30 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen