Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kya
Elev |
24 jul, 2012 02:36 |
|
HazzaBazza
Elev |
Skrivet av kya:
Jag vill ge HazzaBazza en komplimang, för att hon är tja hon. YOU'RE AWESOME DEAR. NAWWW I LUFF YOU. You're as awesome as i'll ever be. 24 jul, 2012 02:41 |
|
Cara Riddle
Elev |
DeathDownAlex naw nu blev jag så himla glad ♥ tack du underbara människa ♥ och hans namn var jätte fint xD
och ja döp ditt barn till Knugen ^^ ![]()
24 jul, 2012 05:37 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: Jag tänker ge en komplimang till MizzNina, du må vara ganska onåbar. Men du är så underbart fantastik att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Oj. Tack? Tror jag. Onåbar btw? Är jag?! Well. Tack för underbar delen. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 24 jul, 2012 07:03 |
|
Borttagen
|
DeathDownAlex
Haha, oh ♥ Lucas är en tumblr-nörd, jag däremot har inte så mycket för tumblr så länge jag inte fangirlar mycket xD Tack finaste du. TACK ♥ Du är fin själv (våga inte säga emot!) och det var ju ett tag sen man träffade dig också :c 24 jul, 2012 08:33 |
|
Tonks_xD
Elev |
24 jul, 2012 08:57 |
|
-Patronus-
Elev |
24 jul, 2012 09:18 |
|
Borttagen
|
Tack! Är det du som är på bilden? 24 jul, 2012 09:20 |
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tack! Är det du som är på bilden? ja, det är jag!
24 jul, 2012 09:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av -Patronus-: Skrivet av Borttagen: Tack! Är det du som är på bilden? ja, det är jag! Vad fin du är! 24 jul, 2012 09:37 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen