Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MayoGryffindor
Elev |
Hihi :* ♥
"She's buying the stairway to heaven" 24 okt, 2011 18:44 |
|
Hermione Granger...
Elev |
Jag ääälskar bara
Pottermore - NightWave16975 Gryffindor :3 24 okt, 2011 19:17 |
|
Minidjuret
Elev |
Haha, Butter är butter... Nej men, det var hemskt som h*n skrev. Det är ju sorgligt att Fred som är så snäll skulle dö. Han och George får man bara inte skilja på! D: 24 okt, 2011 22:08 |
|
MayoGryffindor
Elev |
^Det får man verkligen inte ! Hela världen blir ju grå och trist och ledsen och deprimerad och sorglig och.. Blablabla
"She's buying the stairway to heaven" 24 okt, 2011 22:10 |
|
Minidjuret
Elev |
Det är faktiskt liite liite mer hemskt att han dog eller om George hade dött för att de är tvillingar och har känt varandra hela livet, de har alltid varit där för varandra D:
24 okt, 2011 22:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anapneo: Usch vad hemskt hur kan du säga något sådant? Man kan väl inte tycka att det är bra att någon som är så snäll, rolig, modig och underbar på alla sätt dör? Förlåt, ta inte illa upp, men jag förstår inte hur du tänker. Maybe I'm out of my mind, but i love them, and this was like you just offended my family. Nu blev jag sur, MYCKET SUR! Det är fan inte bra att Fred dör, superfint skrivet av dig Annie ♥ Vi försvarar våra tvillingar i nöd och lust, genom eld och vatten!♥ 25 okt, 2011 18:03 |
|
grodan-boll
Elev |
^
Precis!!!! Förolämpar man en Weasley tvilling föolämpar man hela denna tråden och nästan alla som skrivit i den! Weasleytwins forever!! ♥♥ SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 25 okt, 2011 18:15 |
|
Borttagen
|
Gråter nästan varje gång jag inser att det verkligen är sant att älskade Freddie... omkom i slaget.
JÄVLA EXPLOSION! JAG HATAR DIG! Men det som är mest hemskt är ju att George lämnas kvar... ensam och halv... Nej usch... *gråter* 25 okt, 2011 18:55 |
|
Ascendio
Elev |
nyanstreet jag ser aldrig när han dör! jag måste helt enkelt vara blind, för jag har aldrig märkt just när han dör. Helt otroligt klumpigt av mig..
Tom Felton, really beautiful.
25 okt, 2011 19:00 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Ascendio: nyanstreet jag ser aldrig när han dör! jag måste helt enkelt vara blind, för jag har aldrig märkt just när han dör. Helt otroligt klumpigt av mig.. det är inte med i filmen, man ser honom bara ligga död...och George's ansiktsuttryck...HEMSKT!!!! Men i boken så är man med när det händer och gud...nu ska jag sluta tänka på det här innan tårarna kommer... ![]()
25 okt, 2011 19:02 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen