Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Det bästa med Fred & George

Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George

1 2 3 ... 120 121 122 ... 236 237 238
Användare Inlägg
MayoGryffindor
Elev

Avatar


Hihi :* ♥

"She's buying the stairway to heaven"

24 okt, 2011 18:44

Hermione Granger...
Elev

Avatar


Jag ääälskar bara & de är så Roliga, varje gång de säger nåt håller man på att skratta ihjäl sig

Pottermore - NightWave16975 Gryffindor :3

24 okt, 2011 19:17

Minidjuret
Elev

Avatar


Skrivet av Anapneo:
Skrivet av MayoGryffindor:
^Yeah, kan vara därför som Minidjuret skrev som hon gjorde

Jo, jag är lite efter och förstod inte det först


Haha, Butter är butter...

Nej men, det var hemskt som h*n skrev. Det är ju sorgligt att Fred som är så snäll skulle dö. Han och George får man bara inte skilja på! D:

24 okt, 2011 22:08

MayoGryffindor
Elev

Avatar


^Det får man verkligen inte ! Hela världen blir ju grå och trist och ledsen och deprimerad och sorglig och.. Blablabla

"She's buying the stairway to heaven"

24 okt, 2011 22:10

Minidjuret
Elev

Avatar


Det är faktiskt liite liite mer hemskt att han dog eller om George hade dött för att de är tvillingar och har känt varandra hela livet, de har alltid varit där för varandra D:

24 okt, 2011 22:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Anapneo:
Skrivet av butter:
Det bästa med Fred & George


Att en av dem dör!


sry men sånt är livet


Usch vad hemskt hur kan du säga något sådant?
Man kan väl inte tycka att det är bra att någon som är så snäll, rolig, modig och underbar på alla sätt dör?
Förlåt, ta inte illa upp, men jag förstår inte hur du tänker.
Maybe I'm out of my mind, but i love them, and this was like you just offended my family.



Nu blev jag sur, MYCKET SUR!
Det är fan inte bra att Fred dör, superfint skrivet av dig Annie ♥
Vi försvarar våra tvillingar i nöd och lust, genom eld och vatten!♥

25 okt, 2011 18:03

grodan-boll
Elev

Avatar


^
Precis!!!!

Förolämpar man en Weasley tvilling föolämpar man hela denna tråden och nästan alla som skrivit i den!
Weasleytwins forever!! ♥♥

SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/

25 okt, 2011 18:15

Borttagen

Avatar


Gråter nästan varje gång jag inser att det verkligen är sant att älskade Freddie... omkom i slaget.

JÄVLA EXPLOSION! JAG HATAR DIG!

Men det som är mest hemskt är ju att George lämnas kvar... ensam och halv... Nej usch... *gråter*

25 okt, 2011 18:55

Ascendio
Elev

Avatar


nyanstreet jag ser aldrig när han dör! jag måste helt enkelt vara blind, för jag har aldrig märkt just när han dör. Helt otroligt klumpigt av mig..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lttatilmor1qaxjl2.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lttavz04QB1qaxjl2.gifTom Felton, really beautiful.

25 okt, 2011 19:00

si_tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Ascendio:
nyanstreet jag ser aldrig när han dör! jag måste helt enkelt vara blind, för jag har aldrig märkt just när han dör. Helt otroligt klumpigt av mig..


det är inte med i filmen, man ser honom bara ligga död...och George's ansiktsuttryck...HEMSKT!!!!
Men i boken så är man med när det händer och gud...nu ska jag sluta tänka på det här innan tårarna kommer...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m79ifyAeGo1qgkhoko1_500.pnghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m7fsmzlnGm1qa6owq.gif

25 okt, 2011 19:02

1 2 3 ... 120 121 122 ... 236 237 238

Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George

Du får inte svara på den här tråden.