the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
Isac nickade och såg upp i taket han ville inte ens tänka på hur det här kommer gå.
19 nov, 2015 16:44
|
|
Borttagen
|
"jag tror vi skulle få en till mer...en tjej tror jag det var" sa Theodore lite tveksamt.
19 nov, 2015 16:51
|
|
Borttagen
|
" Kommer inte bli överaskad om de delar rum " sa Isac och log han ville se hur de isåfall skulle komma överens.
19 nov, 2015 16:52
|
|
Borttagen
|
"dela upp så att en tjej och en kille delar rum låter intresant" sa Theodore och log.
19 nov, 2015 16:53
|
|
Borttagen
|
" Japp det blir det och Ian är inte så förtjust i tjejer " sa Isac och log lite.
19 nov, 2015 16:55
|
|
Borttagen
|
"hoppas han inte dödar henne" sa Theodore.
19 nov, 2015 16:58
|
|
Borttagen
|
" Hoppas inte det " sa Isac och tänkte försöka hålla koll på sin bror men saningen var att han var rädd för Ian.
19 nov, 2015 17:01
|
|
Borttagen
|
"aja det börjar bli lite sent...jag går och äter middag..." sa Theodore och reste sig upp och gick iväg.
19 nov, 2015 17:10
|
|
Borttagen
|
Tobbias satt i matsalen åt lite han hade inte nån stor matlust idag han suckade han tog hellre frukter än det han åt nu.
19 nov, 2015 17:32
|
|
Borttagen
|
Theodore gick in i matsalen. ingen av personalen var kvar på skolan då det var helg så mat fick man fixa själv.
19 nov, 2015 17:36
|
Du får inte svara på den här tråden.