D.A
Forum > Off Topic > Klubbar > D.A
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Shadow of hope: Jag vet men jag ser så jäkla många roliga saker på pintrest om det men jag har aldrig sett någon sådan det ända jag ser är deprimerande spn bilder-som jag älskar ta mig inte på fel sätt PINTEREST ÄR SÅ GRYMT BRA! 4 okt, 2015 21:30 |
|
Borttagen
|
Har skrivit en parodi (Harry, Ron) med melodin till 'Vill du inte ut och leka', men min variant heter 'Vill du inte spela Quidditch'
4 okt, 2015 21:31 |
|
Shadow of hope
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shadow of hope: Jag vet men jag ser så jäkla många roliga saker på pintrest om det men jag har aldrig sett någon sådan det ända jag ser är deprimerande spn bilder-som jag älskar ta mig inte på fel sätt PINTEREST ÄR SÅ GRYMT BRA! Jag vet! Vad heter du?
4 okt, 2015 21:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Shadow of hope: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shadow of hope: Jag vet men jag ser så jäkla många roliga saker på pintrest om det men jag har aldrig sett någon sådan det ända jag ser är deprimerande spn bilder-som jag älskar ta mig inte på fel sätt PINTEREST ÄR SÅ GRYMT BRA! Jag vet! Vad heter du? Har med facebook så det blir väl Embla Högberg 4 okt, 2015 21:32 |
|
Shadow of hope
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shadow of hope: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shadow of hope: Jag vet men jag ser så jäkla många roliga saker på pintrest om det men jag har aldrig sett någon sådan det ända jag ser är deprimerande spn bilder-som jag älskar ta mig inte på fel sätt PINTEREST ÄR SÅ GRYMT BRA! Jag vet! Vad heter du? Har med facebook så det blir väl Embla Högberg Om jag går och följer dig nu
4 okt, 2015 21:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Shadow of hope: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shadow of hope: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shadow of hope: Jag vet men jag ser så jäkla många roliga saker på pintrest om det men jag har aldrig sett någon sådan det ända jag ser är deprimerande spn bilder-som jag älskar ta mig inte på fel sätt PINTEREST ÄR SÅ GRYMT BRA! Jag vet! Vad heter du? Har med facebook så det blir väl Embla Högberg Om jag går och följer dig nu Hhaha okok fast jag lägger aldrig ut nåt 4 okt, 2015 21:37 |
|
Shadow of hope
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shadow of hope: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shadow of hope: Jag vet men jag ser så jäkla många roliga saker på pintrest om det men jag har aldrig sett någon sådan det ända jag ser är deprimerande spn bilder-som jag älskar ta mig inte på fel sätt PINTEREST ÄR SÅ GRYMT BRA! Jag vet! Vad heter du? Har med facebook så det blir väl Embla Högberg Jag hittar dig inte!!
4 okt, 2015 21:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Shadow of hope: Jag vet men jag ser så jäkla många roliga saker på pintrest om det men jag har aldrig sett någon sådan det ända jag ser är deprimerande spn bilder-som jag älskar ta mig inte på fel sätt då kanske du inte följer rätt typ av bloggar... idk 4 okt, 2015 21:46 |
|
Shadow of hope
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shadow of hope: Jag vet men jag ser så jäkla många roliga saker på pintrest om det men jag har aldrig sett någon sådan det ända jag ser är deprimerande spn bilder-som jag älskar ta mig inte på fel sätt då kanske du inte följer rätt typ av bloggar... idk Nej gör nog inte det XD
4 okt, 2015 21:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Shadow of hope: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shadow of hope: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shadow of hope: Jag vet men jag ser så jäkla många roliga saker på pintrest om det men jag har aldrig sett någon sådan det ända jag ser är deprimerande spn bilder-som jag älskar ta mig inte på fel sätt PINTEREST ÄR SÅ GRYMT BRA! Jag vet! Vad heter du? Har med facebook så det blir väl Embla Högberg Jag hittar dig inte!! Vad heter du då, jag kan ju följa dig istället 5 okt, 2015 07:24 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen