The Pie Club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Pie Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tror det var den 20 januari :3 12 jan, 2014 14:11 |
|
PPP
Elev |
12 jan, 2014 14:12 |
|
Borttagen
|
Min drake dog alldeles nyss :c (eller jag skulle mata honom så hade han dött D: )
12 jan, 2014 14:34 |
|
PPP
Elev |
Skrivet av Borttagen: Min drake dog alldeles nyss :c (eller jag skulle mata honom så hade han dött D: ) Jag beklagar
12 jan, 2014 14:35 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Min drake dog alldeles nyss :c (eller jag skulle mata honom så hade han dött D: ) nej vad sorgligt :c Vad hette han? ;;
12 jan, 2014 14:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Min drake dog alldeles nyss :c (eller jag skulle mata honom så hade han dött D: ) Jag beklagar Jag vet inte 12 jan, 2014 14:36 |
|
PPP
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Min drake dog alldeles nyss :c (eller jag skulle mata honom så hade han dött D: ) Jag beklagar Jag vet inte Ingen aning, jag har sett andra ha länkar till dem men som sagt: det står till i mitt huvud.
12 jan, 2014 14:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Skrivet av Borttagen: Min drake dog alldeles nyss :c (eller jag skulle mata honom så hade han dött D: ) nej vad sorgligt :c Vad hette han? Han hette Bobby o.o xD Men har en annan drake som lever, han heter Smaug c: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Min drake dog alldeles nyss :c (eller jag skulle mata honom så hade han dött D: ) Jag beklagar Jag vet inte Ingen aning, jag har sett andra ha länkar till dem men som sagt: det står till i mitt huvud. ok o.o 12 jan, 2014 14:39 |
|
lumos1
Elev |
12 jan, 2014 14:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Choppa R.I.P Bobby :c Ska sätta in på anslagstavlan :c 12 jan, 2014 14:41 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen