Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Sam ler finurligt,
- Kommer du på festen? Frågar han. Jag ser mig förvirrat omkring,
- Fest? Frågar jag de andra.
11 dec, 2013 21:32
|
|
Borttagen
|
Ted och Tess börjar argumentera om något väldigt tråkigt, så jag lutar mig tillbaka och blundar ett tag.
11 dec, 2013 21:34
|
|
Borttagen
|
- Vad är det för fest? Undrar jag.
11 dec, 2013 21:40
|
|
Borttagen
|
"Vår inflyttningsfest", säger vi tre killar samtidigt. Sen vänder Tedd ner blicken igen och jag börjar snacka med Cornelia om lektioner.
11 dec, 2013 21:43
|
|
Borttagen
|
- Ikväll? Frågar jag Sam, som rycker på axlarna och flinar töntigt mot mig.
11 dec, 2013 22:03
|
|
Borttagen
|
"Jag har hört att Greg Pucey skulle bli lagkapten. Hoppas vi är bra"
"Såklart ni är, ni vinner lätt!"
11 dec, 2013 22:06
|
|
Borttagen
|
Jag suckar när jag inte får något svar och lutar mig mot Sam, som skyndar sig att lägga armen runt min midja.
11 dec, 2013 22:09
|
|
Borttagen
|
"Jo men vi pratar om Pucey… Inte vem som helst"
"Men ni klarar det nog, vem ska vara Gryffindors lagkapten?"
"Sarah Higgs tror jag"
11 dec, 2013 22:30
|
|
Borttagen
|
Vi kommer fram till slottet och jag börjar gå sista biten in. Sam hinner ikapp mig och tar min hand utan att fråga om jag är okej med det. Men jag orkar inte bry mig.
11 dec, 2013 22:34
|
|
Borttagen
|
Sam och Pling har hoppat av. Ted och Tess fortsätter att debattera och jag och Cornelia går långsamt mot slottet.
11 dec, 2013 22:41
|
Du får inte svara på den här tråden.