PRS(Dragon Fantasy)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS(Dragon Fantasy)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel satte sig bredvid henne även om hon var väldigt trött. "Ja, väldigt trevlig" log hon och blundade lätt.
"Meria..." mumlade hon sen. "Borde jag berätta för Ian mer om San? Han ville träffa sin far...".
21 okt, 2013 20:53 |
|
Vildvittra
Elev |
Meira rycker till vid hennes ord, som att Nalel redan visste. "Jag vet inte...." säger Meira och ansiktet blir utrycklöst för att inte avslöja något.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 21 okt, 2013 20:56 |
|
Jessica Tonks
Elev |
21 okt, 2013 20:57 |
|
Vildvittra
Elev |
Meira bleknade vid den sista meningen, hon hade svikit sin vän, nästan i alla fall. "Jag måste gå ut, dass." mumlade hon och kom genast på fötter.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 21 okt, 2013 20:59 |
|
Jessica Tonks
Elev |
21 okt, 2013 21:03 |
|
Vildvittra
Elev |
Meira försvann snabbt ut och sjönk darrande ner längst väggen av kullen. Hon hade förått både Ian och Nalel, varför sa hon så fel? Nalel skulle hata henne om hon fick reda på det.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 21 okt, 2013 21:10 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel satt så en lång stund. Hon kunde inte förmå sig att kliva upp och gå till sin säng så hon somnade där vid brasan.
21 okt, 2013 21:11 |
|
Vildvittra
Elev |
Meira stannade ute hela natten, då solen började stiga frös hon rejält i den tunna nattskjortan. Vad kunde hon göra för att göra allt bättre? Hon gick till skogen för att plocka blåbär, inte för att det skulle hjälpa men ändå.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 21 okt, 2013 21:24 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Nästa morgon vaknade Nalel, stel och kall då brasan slockat. Hon tog sig upp och såg sig om efter Meira, men hon fann inte henne. Hon gick och klädde på sig ordentligt.
21 okt, 2013 21:25 |
|
Vildvittra
Elev |
Meira hade plockat korgen full, kylan trängde genom märg och ben, men det bekom henne inte. Blek och med ångern skriven i ansiktet knackade hon på hos Nalel.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 21 okt, 2013 21:33 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen