Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
16 feb, 2012 09:36 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Somnium: Fast saken är ju den att Darren var ju på broadway, så de kunde ju inte ha med honom så mycket i det här avsnittet, och i förra var han ju inte med alls. Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
16 feb, 2012 16:22 |
|
Piggy
Elev |
Brittana var så söta i det senaste avsnittet!
Jag vet inte hur länge det egentligen är man har väntat på att något ska hända med dem. Hade velat ha mer Klaine men Darren kunde ju inte vara med i avsnittet så mycket för broadway. Well, man kan ju inte få allt!
16 feb, 2012 21:34 |
|
hyperion
Elev |
Vill bara posta detta, från tumblr:
"The saddest thing about "Heart" and Klaine. How Kurt was completely, utterly surprised when Blaine suddenly showed up to the Valentine’s Day dance. Not only that, but to steal a solo. Is their relationship so disconnected that Blaine never even texted Kurt the whole time? He was gone for a week. And if he couldn’t even text, couldn’t he have called and talked to Kurt? Say a simple, “I miss you”, or “I love you”— something? Also, he didn’t immediately jump into Kurt’s arms and embrace him, give him a longing kiss, or anything. Let’s just hop on board on stage and get this solo I’ve been craving for a week!" true. true. pallar inte blaine. ![]()
16 feb, 2012 21:39 |
|
ikka
Elev |
16 feb, 2012 21:46 |
|
EmahS
Elev |
Tycker att det är väldigt synd att vissa personer inte vill vara i den här tråden längre pga hat/skitsnack och likande om vissa karaktärer och avsnitt.
![]()
16 feb, 2012 21:57 |
|
Piggy
Elev |
Spoiler: Okej om du gillar Sam, undvik att läsa. xDTryck här för att visa! Och innan någon frågar, jag hatar honom inte och han har säkert en anledning att handla som han gör, det är bara vad jag för tillfället tänker om han och Mercedes situation.
16 feb, 2012 21:58 |
|
hyperion
Elev |
^ Tycker dock att Mercedes gjorde mycket fler misstag än vad Sam gjorde. Hon sa aldrig ifrån på riktigt, och det är hon som har ett förhållande inte Sam. Han måste ju få visa vad han känner, and it takes two to tango. Och vaddå "få Mercedes att vara otrogen" hon var ju lika involverad i den där kyssen som han var. Han har inte tvingat henne till någonting, och ändå håller hon honom på halster. Om det är någon jag ogillar i hela det dramat så är det Mercedes, verkligen inte Sam.
![]()
16 feb, 2012 22:03 |
|
Piggy
Elev |
Jag tycker att båda betedde sig illa. Och du har rätt i att båda var med på att kyssa varandra.
Men Mercedes sa att hon var med Shane, och jag tycker att Sam borde låtit henne vara det i alla fall ett tag. Om han väntat, hade de kanske varit tillsammans nu.
16 feb, 2012 22:09 |
|
hyperion
Elev |
^ Då är jag verkligen glad att han pushade på, för jag vill inte ha de tillsammans alls (hela shippen är så oplanerad, blö). Och sen kanske jag ser Sam i världens goldenlight, för han är typ den enda karaktär i Glee som har varit genuint osjälvisk hela tiden, alltid så himla snäll och blir tyvärr trampad på hela tiden (vilket jag också anser har hänt här, dock kanske han själv satte sig i fällan den här gången). Sen tycker jag Mercedes har varit en sådan bitch ett bra tag, och this doesn't make it better.
![]()
16 feb, 2012 22:14 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen