The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny!!!!
Elev |
Vi kanske ska lämna manga-diskussionen nu?
Något PJO/HoO-nytt? Rapportörer? ![]()
20 aug, 2012 19:40 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Sideswipe: Skrivet av Ginny!!!!: Exakt!!!!! Som i Chobits eller Tokyo Mew Mew!! Eller Ceroro... Skrivet av Majis: Det kanske är så i Pokemon, men t.ex. i mangaböcker/mangaserier har de inte alltid ögon Skrivet av Sideswipe: ... så du ser på pockemin.... jaja men de kan vist vara utan!!! om de är arga!!!! eller ledsna!!! Ja! Pokémon är jättekul! Dom har jag inte läst eller vad man ska säga... Sett kanske man ska säga? Äsch, vet inte, men känner inte till dom! xD Men de mangorna (eller hur man ska säga det i plural) jag sett har knappt några ögon, men LITE! Som då streck eller en liten prick Men okej Nu ska vi inte gå för mycket off topic som du, Ginny!!!!, brukar säga Sideswipe, vill du rösta på låtarna till Gudarna? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 20 aug, 2012 19:44 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Majis; Var inte sista röstningsdagen 17 augusti? :O Jag måste nog tyvärr stryka den nyheten snart, spoilern på första sidan funkar inte så jag tänkte ta bort alla gamla nyheter. Om allt i ditt Teamsong-projekt inte är klart 22 stryker jag nyheten...
![]()
20 aug, 2012 19:47 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Majis; Var inte sista röstningsdagen 17 augusti? :O Jag måste nog tyvärr stryka den nyheten snart, spoilern på första sidan funkar inte så jag tänkte ta bort alla gamla nyheter. Om allt i ditt Teamsong-projekt inte är klart 22 stryker jag nyheten... Då var det sista dagen att lämna in förslag, idag var typ den sista röstningsdagen så vill få några till röster xD Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 20 aug, 2012 19:48 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Majis: Okai :3 Men 22 så får det avslutas!Skrivet av Ginny!!!!: Majis; Var inte sista röstningsdagen 17 augusti? :O Jag måste nog tyvärr stryka den nyheten snart, spoilern på första sidan funkar inte så jag tänkte ta bort alla gamla nyheter. Om allt i ditt Teamsong-projekt inte är klart 22 stryker jag nyheten... Då var det sista dagen att lämna in förslag, idag var typ den sista röstningsdagen så vill få några till röster xD ![]()
20 aug, 2012 19:51 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av Majis: Okai :3 Men 22 så får det avslutas! Skrivet av Ginny!!!!: Majis; Var inte sista röstningsdagen 17 augusti? :O Jag måste nog tyvärr stryka den nyheten snart, spoilern på första sidan funkar inte så jag tänkte ta bort alla gamla nyheter. Om allt i ditt Teamsong-projekt inte är klart 22 stryker jag nyheten... Då var det sista dagen att lämna in förslag, idag var typ den sista röstningsdagen så vill få några till röster xD Haha, okej Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 20 aug, 2012 19:54 |
|
Borttagen
|
Herremingudinna vad mycket ni har skrivit, jag hänger inte med ju, när man loggar in så bara *poff* så har ni skrivit sisådär 10 sidor kanske!!
Iaf så hämtade jag ut Percy Jackson kampen om labyrinten 20 aug, 2012 20:17 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Haha xD Jag har känt mig så sur på sistonde för att jag har läst massa spoilers jag inte borde ha läst xD Nu vet jag ju massa saker som jag inte vill ska hända D;
21 aug, 2012 08:23 |
|
Regulus
Elev |
21 aug, 2012 08:38 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Regulus: Håller med ... Jag såg filmen innan jag läste böckerna, men jag såg om den för någon vecka sedan... Snacka om att bli förbannad på regissören.Filmen var världens största besvikelse. Verkligen. Boken är typ 1000 gånger bättre VARIFRÅN KOM PÄRL-SÖKANDET?! OCH VAR VAR KRONOS?!!!!!!!!!!!! ARRGGHHHHHHHHH!!!!!! ![]()
21 aug, 2012 12:03 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen