Dagens fråga
Forum > Harry Potter > Dagens fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majis
Elev |
Skrivet av amanda1104: HUFFLEPUFF Varför inte? O.O Mitt barn! Skulle inte du passa i Hufflepuff!? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 19 okt, 2012 17:02 |
|
amanda1104
Elev |
Skrivet av Majis: Vad tror du?Skrivet av amanda1104: HUFFLEPUFF Varför inte? O.O Mitt barn! Skulle inte du passa i Hufflepuff!? Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 19 okt, 2012 17:03 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av amanda1104: Skrivet av Majis: Vad tror du? Skrivet av amanda1104: HUFFLEPUFF Varför inte? O.O Mitt barn! Skulle inte du passa i Hufflepuff!? Nämen det är den senaste fråga, vilket elevhem man minst skulle passa i och... Du svarar Hufflepuff? Men... Vi är väl lika? O.O Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 19 okt, 2012 17:04 |
|
amanda1104
Elev |
Skrivet av Majis: Jag dödade dig i 4:e boken... Någon som vet vilka vi är?Skrivet av amanda1104: Skrivet av Majis: Vad tror du? Skrivet av amanda1104: HUFFLEPUFF Varför inte? O.O Mitt barn! Skulle inte du passa i Hufflepuff!? Nämen det är den senaste fråga, vilket elevhem man minst skulle passa i och... Du svarar Hufflepuff? Men... Vi är väl lika? O.O Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 19 okt, 2012 17:07 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av amanda1104: Skrivet av Majis: Jag dödade dig i 4:e boken... Någon som vet vilka vi är? Skrivet av amanda1104: Skrivet av Majis: Vad tror du? Skrivet av amanda1104: HUFFLEPUFF Varför inte? O.O Mitt barn! Skulle inte du passa i Hufflepuff!? Nämen det är den senaste fråga, vilket elevhem man minst skulle passa i och... Du svarar Hufflepuff? Men... Vi är väl lika? O.O Haha, men ändå! xD Du har ju "mitt blod i dina ådror"!!!! Och jag är din "syster" också! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 19 okt, 2012 17:09 |
|
amanda1104
Elev |
Skrivet av Majis: Kanske det... Vi kanske ska ta det här per uggla...Skrivet av amanda1104: Skrivet av Majis: Jag dödade dig i 4:e boken... Någon som vet vilka vi är? Skrivet av amanda1104: Skrivet av Majis: Vad tror du? Skrivet av amanda1104: HUFFLEPUFF Varför inte? O.O Mitt barn! Skulle inte du passa i Hufflepuff!? Nämen det är den senaste fråga, vilket elevhem man minst skulle passa i och... Du svarar Hufflepuff? Men... Vi är väl lika? O.O Haha, men ändå! xD Du har ju "mitt blod i dina ådror"!!!! Och jag är din "syster" också! Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 19 okt, 2012 17:10 |
|
saganda
Elev |
Eh, Gryffindor. Really not me, även om det är fina egenskaper.
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 19 okt, 2012 17:56 |
|
Lunah~
Elev |
20 okt, 2012 19:05 |
|
Borttagen
|
Slytherin I guess, har inget emot dem men jag har bara inte de egenskaperna
20 okt, 2012 19:07 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Ravenclaw
Imagination and dreaming is my life 20 okt, 2012 19:11 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen