Riket Kanamerin
Forum > Off Topic > Klubbar > Riket Kanamerin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ok. Well ni känner ju redan varann så
24 jun, 2012 23:03 |
|
Cara Riddle
Elev |
24 jun, 2012 23:05 |
|
Borttagen
|
Förstår det. Man e alltid nervös om man ska komma överens IRL
24 jun, 2012 23:22 |
|
AlexZz
Elev |
24 jun, 2012 23:23 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: ja verkligen :s och ja jag är alltid nervös för jag har blivit sviken så många gånger Förstår det. Man e alltid nervös om man ska komma överens IRL Skrivet av AlexZz: va? vänta?? Vänta lite, va!? Ska ni lämna mig!? D: ![]()
24 jun, 2012 23:26 |
|
Borttagen
|
Lämna?
Cara; taskigt :-( du är fin ju 24 jun, 2012 23:27 |
|
Cara Riddle
Elev |
24 jun, 2012 23:29 |
|
AlexZz
Elev |
24 jun, 2012 23:31 |
|
Cara Riddle
Elev |
24 jun, 2012 23:32 |
|
Borttagen
|
Jag ska ingenstans. Skulle aldrig få för mig å gå på nått sånt där
24 jun, 2012 23:36 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen