Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
_Bella_<3
Elev |
Till min crush: Jag älskade dig från allra första stund jag såg dig och gör det fortfarande. Jag kommer sakna dig enormt mycket i sjuan då vi kommer gå på olika skolor :'( Älskar dig A!
12 apr, 2013 23:46 |
|
Torazu
Elev |
13 apr, 2013 00:53 |
scarhead
Lärare |
jag ser dig på ett speciellt sätt men ändå så får jag inte de gamla känslorna
jag vill ha dig som min men samtidigt tvekar jag på om jag verkligen verkligen känner det här jag känner något speciellt men det är inte så starkt... men det finns något där som liksom bubblar upp jag vet inte vad jag känner för dig, och det värsta är att jag vet inte vad du känner men egentligen varför skulle du känna detsamma när du har så många andra runt omkring dig? 13 apr, 2013 01:47 |
|
Leonora
Elev |
13 apr, 2013 04:07 |
|
Tony The Joker
Elev |
Fattar du seriöst inte att det är dig jag gillar? :@
Razmus T Möller 13 apr, 2013 14:40 |
|
.Ginny.
Elev |
13 apr, 2013 20:27 |
|
Dramione99
Elev |
förlåt
13 apr, 2013 21:04 |
|
Kedjebrev
Elev |
13 apr, 2013 21:10 |
|
Elma00
Elev |
13 apr, 2013 21:56 |
|
dillen99
Elev |
Du är en fantastisk person ♥
Man mikham to ra dar aghosh giram <3 14 apr, 2013 19:00 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen