The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^
^ Jag ändrar snabbt som bara den! >8D 30 dec, 2011 23:57 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Du måste ändra igen^^ Edit: Duktig du var, bara jag han se^^ 30 dec, 2011 23:57 |
|
Borttagen
|
Minidjuret @ Du ser saker ingen annan ser... *u*
Vill ni veta något? Vår tv är ond. Den har ändrat färg på mina ögonvitor. Jag har spelat Zelda vääääldigt mycket de senaste dagarna, mina ögonvitor är röda lite här och var. xP Ska ta en paus från spelet någon dag... ;w; Det är bara för att jag måste sitta rätt så nära skärmen, annars känner inte vårt wii av vad vi gör. '-' 31 dec, 2011 00:00 |
|
Minidjuret
Elev |
^
ÅH HERREGUD!! DU HAR ZELDA!! Spela med mig? 8D *Valpögon* --- Hon vill inte gå över till oss D: D: 31 dec, 2011 00:01
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-31 kl. 01:48
|
|
Borttagen
|
31 dec, 2011 00:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: Vi måste komma överens om vem som ska döda henne! Är det ok om jag gör det? 31 dec, 2011 00:05 |
|
Borttagen
|
Minidjuret@ Bara en-player spel... Och vi måste spela hemme hos dig isåfall, vi har redan tagit upp 3 sparplatser... Jag kan inte se att man kan ha fler. XD
31 dec, 2011 00:05 |
|
Borttagen
|
Minidjuret får göra det för hon är president
31 dec, 2011 00:07 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Minidjuret: Vi måste komma överens om vem som ska döda henne! Är det ok om jag gör det? Well...Vi får se...Jag ska försöka övertala henne lite till xD Skrivet av Borttagen: Minidjuret@ Bara en-player spel... Och vi måste spela hemme hos dig isåfall, vi har redan tagit upp 3 sparplatser... Jag kan inte se att man kan ha fler. XD Damn Zelda! D: Men ok, vi spelar ändå^^ 31 dec, 2011 00:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Minidjuret: Vi måste komma överens om vem som ska döda henne! Är det ok om jag gör det? Well...Vi får se...Jag ska försöka övertala henne lite till xD Skrivet av Borttagen: Minidjuret@ Bara en-player spel... Och vi måste spela hemme hos dig isåfall, vi har redan tagit upp 3 sparplatser... Jag kan inte se att man kan ha fler. XD Damn Zelda! D: Men ok, vi spelar ändå^^ Vi spela = Du spela och jag sno kontrollen om jag blir frustrerad när du inte fattar hur man ska göra. Tro mig, du kommer bli förvirrad. 31 dec, 2011 00:09 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen