Harry Potter Internet Marton 2!
Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Marton 2!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
7 jan, 2012 21:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dementoren: gjorde det förut för mig </3nu hackar skivan oxå 7 jan, 2012 21:44 |
|
joel9324
Elev |
7 jan, 2012 21:44 |
|
Borttagen
|
När jag var liten var jag alltid jätterädd för spindlarna, men min kompis lärde mig att man skulle kisa lite, för då kan man låtsas att det är något annat
7 jan, 2012 21:44 |
|
Borttagen
|
FORD ANGALIA!
7 jan, 2012 21:44 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av joel9324: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Mata fang! Det kan jag göra! Om du ska till Hogwarts SÅ SKA JAG MED! Så är det bara! Ska till Hogwartts 1 September this year!! Åh, får jag komma med? Jag SKA med det är bara så! Det var ungefär så jag menade. Men vi har några månader kvar på oss att få brevet för att få komma i år. 7 jan, 2012 21:44 |
|
scarhead
Lärare |
7 jan, 2012 21:44 |
|
Rawenclaw98
Elev |
nää fy om jag var i Ron och Harrys ställe så skulle jag dött, är livrädd för spindlar
................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
7 jan, 2012 21:44 |
|
si_tonks
Elev |
7 jan, 2012 21:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: åh skrattar mitt konstiga skratt när Ron skriker ''AA-aaa-AAAAAAH'' ''HARREE-EEEY'' OMG He always say "HAREY", can´t he say "harry"? 7 jan, 2012 21:44 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen