Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ol!v!a
Elev |
Lordlollo: Du är så cool, modig och smart! Jag önskar att jag vore mer som dig!!!
23 jul, 2012 23:38 |
|
Lordlollo
Elev |
naw tack gumman vad söt du är! ♥ puss på dig!
♆ 23 jul, 2012 23:39 |
|
ol!v!a
Elev |
Skrivet av Lordlollo: naw tack gumman vad söt du är! ♥ puss på dig! Puss puss på dig också sötis! 23 jul, 2012 23:41 |
|
Gosseflikka
Elev |
bluebirdflies för att du e världens bästa syster ♥
We are the HARRY POTTER generation!!! <3 23 jul, 2012 23:53 |
|
bluebirdflies
Elev |
Jag älskar dig Gosseflikka ♥
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 24 jul, 2012 00:04 |
|
Jac
Elev |
24 jul, 2012 00:23 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Jag tänker ge en komplimang till MizzNina, du må vara ganska onåbar. Men du är så underbart fantastik att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Kossanberta: För att du är så otroligt cool, och rolig. och awesome och random. Jag tycker om dig massvis. ^^ Föresten så är Knugen världens bästa namn. Dock springer han runt för mycket för att bli bra på bild. Så du får en liten hälsning från lillkossa. ![]() Minidjuret För att jag saknar dig, var är du? Varför missar jag dig hela tiden... ♥ InspiredPsycho Jag blir påminnd om dig hela tiden på min dashdoard. Tyvärr inte för att du postar så mycket, utan för att din bror postar så mycket. ^^ men ja, du vet hur bra du är hur fin du är och hur rolig du är. Så varför slösa tid på att berätta det för dig igen. Cara Riddle Oh du är så fin i din krona. Vi har döpt den fjompigaste kattungen efter dig. Prinsessan. ![]() Han är supergullig, yes han! Med tanke på att de andra heter Walla/Storkossa, Knugen och Lillkossa så är detta inte så seriöst. Men jag tänker döpa mitt barn till Knugen. XD Korra Jag kommer sakna dig så otroligt mycket. Ha det så bra. Och plocka många sniglar. XD Och Rosa elefanter, alltid rosa elefanter. avifors Dude, du får sluta vara så bra. Seriöst. ^^ Jag ska sluta nu innan detta spårar ur... >.< 24 jul, 2012 01:08 |
|
Korra
Elev |
24 jul, 2012 01:14 |
|
Incendio
Elev |
Jag vill ge Korra en rejäl komplimang.
Du är en så fin och underbar människa, och trots att jag knappt känner dig så ser jag upp till dig - mycket. Minns du hur vi gjorde upp om att du var Katniss och jag Prim, för att jag alltid velat ha en storasyster? Jag kommer ihåg det. Det borde finnas fler människor som du, verkligen. Och alla som sett dig, eller hört talas om dig, borde göra som jag - se upp till dig. Jag vet inte hur mycket jag betyder för dig. Jag är ju bara en 14 årig tjej som skriver inlägg om hur underbar du är, det är väl många som gör? Så jag antar att jag bara är en fisk i havet. Jag kommer inte glömma dig, jag lovar. Katniss, min storasyster. ♥ 24 jul, 2012 02:02 |
|
Luna Chang
Elev |
Var tvungen att ge dig en tumme. Jag tycker oxå att Korra är värd det!
Hej 24 jul, 2012 02:04 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen