Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av SevLoveer: har nu ätit 12 alvedon hoppas det räknas som en överdos hoppas jag inte vaknar imorgon Jag hoppas du finns kvar imorgon! Jag hoppas att det inte var nog många alvedon för att räknas so men överdos
4 dec, 2013 20:43 |
|
SevLoveer
Elev |
Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av SevLoveer: Om du inte går in på Mugglis imorgon kommer vi sakna dig. har nu ätit 12 alvedon hoppas det räknas som en överdos hoppas jag inte vaknar imorgon jag loggar aldrig ut just nu så känner jag mig snurrig men inte så mycket mer...smärtan kanske kommer senare
4 dec, 2013 20:44 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av SevLoveer: har nu ätit 12 alvedon hoppas det räknas som en överdos hoppas jag inte vaknar imorgon Nej, snälla! Tänk inte så! Ditt liv är värdefullt, tänk på något som gör dig glas och klamra dig fast vid det. Det finns folk där ute som älskar dig, även om du inte tror det. inget kommer bli bättre om du dör. Det kommer däremot bli bättre om du försöker, om du har tålamod och låter det ta lite tid. Hej 4 dec, 2013 20:44 |
|
Kintsugi
Prefekt |
1. Såg The Hunger Games 2 idag (så ofattbart genombra film!) och blev så jävla arg när jag såg scenen där Katniss och Peeta gick mellan allt stadsfolk upp till palatset för att se presidentens tal. Medan de gick där var det en mans hand som slira sig över Katniss axel och hans snuskiga ansiktsuttryck gjorde mig så jävla äcklad! MANSGRIS! DIN SKIT! DIN SLISKIGA, OVÄRDIGA INDIVID!
2. Nämnde tidigare att jag fick ett samtal av far idag. Nämnde detta för min bästa vän och berättade sedan för henne lite snabbt att jag inte har något övers för mannen. Och inser en gång för alla att jag ALDRIG vill komma i fysisk kontakt med honom igen. Varför? FÖR ATT HAN ÄR EN MANSKRIS. Han tafsade på sin tolvåriga dotter i sömnen. Han var otrogen med följd att mamma flyttade ut och den idylliska familjen sprack. Idag är det glasklart. JAG ACCEPTERAR INTE SÅDAN SKIT! Men i tonåren, med allt annat som innebar + mer därtill: vänner, skola, krav, fritidsaktiviteter, identitetsökning osv. så är allt ett ostädat spindelnät med hinder, genvägar och senvägar. ÅÅÅÅÅÅHH! Jag vill, nästa gång jag ser honom, ta modet till mig och säga "Vi kan kanske talas vid någon gång ibland. Men jag finner inget värde i att återuppta något som länge varit förlorat. Att det tagit mig tio år att förstå vad grunden till det varit är ofattbart. Men nu vet jag, du må vara en man med hjärtat på rätt ställe men du har gjort misstag som jag inte kan förlåta. Inte idag. Inte närmsta åren. Du är den där mannen som jag föraktar. En jävla mansgris". Men om jag någonsin faktiskt kommer säga det? Det återstår att se. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 4 dec, 2013 20:46 |
|
Hapo
Elev |
Skrivet av Zendaya: Varför ska vissa i min klass komma fram till mig och säga saker som "åh du är så ful", "för många hål (i öronen)", "hårig", etc. Liksom WTF?! Och asså det där med hårig var min lugg. -.- Därför att de är dumma i huvet och bara avundsjuka på dig för att du bäst. 4 dec, 2013 23:16 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Varför måste alla tro att om man pratar mycket med varandra och inte är av samma kön, då måste man ragga på varandra? Jag är sjukt less det nu efter som jag har blivit ganska bra vän med en i min klass. Men nu tror tydligen alla mina/hans kompisar och resten av sjuan att vi är på g. Det gör att det blir en obehaglig stämning mellan mig och han, som jag hatar!
4 dec, 2013 23:27 |
|
JosefinFini
Elev |
4 dec, 2013 23:30 |
|
Hapo
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Varför måste alla tro att om man pratar mycket med varandra och inte är av samma kön, då måste man ragga på varandra? Jag är sjukt less det nu efter som jag har blivit ganska bra vän med en i min klass. Men nu tror tydligen alla mina/hans kompisar och resten av sjuan att vi är på g. Det gör att det blir en obehaglig stämning mellan mig och han, som jag hatar! Jag förstår dig precis! Jag har varit med om det så många gånher, och det suger verkligen. Något som nästan är ännu värre, eller årminstone lika hemskt är om killen man pratar med tror att man raggar på honom.. :c 4 dec, 2013 23:30 |
|
SevLoveer
Elev |
5 dec, 2013 19:05 |
|
Borttagen
|
Det värsta med att börja träna är att få dåligt samvete för att man inte orkar. Urch, önskar att det fanns någon att faktiskt prata träning med. Som fattar, och kan. Som vet hur man bör och ska äta... 5 dec, 2013 19:57 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen