Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Goizan
Elev |
23 jul, 2012 19:19 |
|
erik potter123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Dagens komplimanger går till: Goizan Ginny Weasley99 Tamburlaine Tonks_xD grävlingen Lily Abbott Almispalmis Ollis100 t i l d a hermione-1 Lida Solkatten mipmip Potato Miss_Green .:Elise:. /Ginny MissWentz Fera Verto ronnyponny Krumben ErnieMacmillan Nymfadora Tonks Maddie Mellark Ballong Petra Hyrrot Wrackspurt 95mas Molly Potter legoharrypotter ColdRain Elvis♥ Majis chilinut kotickiha JamesCarnalosVamp Tova wifa2002 tjejigadia May Greenbird LovisaDOBBY Alice Enger april Nevira Enger Tonkss SunshineGoldwing LauraTree .:HermioneGranger:. Hemliga Ylvali JosefinFini ElliotWeasley Patronuslight Soffis33 tove granger Ultramannen Nisse erik potter123 DaBoyWhoLived Hannah A huffpuff Cindy erik potter123 för att ni gör Ni-Vet-Vad till en mysig plats!♥ tackar tackar Spoiler:
Tryck här för att visa! 23 jul, 2012 19:19 |
|
Goizan
Elev |
Snälla citera inte något med så många taggade personer. Det är ganska irriterande...
[img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
23 jul, 2012 19:20 |
|
Borttagen
|
Jag vet! Men du kan ju plussa imorgon WHATTA? 23 jul, 2012 19:21 |
|
Tonks_xD
Elev |
23 jul, 2012 19:22 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vet! Men du kan ju plussa imorgon WHATTA? Jag ska Men hon menar nog att vi har blivit flera i NI-VET-VAD 23 jul, 2012 19:22 |
|
Goizan
Elev |
23 jul, 2012 19:22 |
|
Miss_Green
Elev |
23 jul, 2012 19:26 |
|
MissWentz
Elev |
23 jul, 2012 19:27 |
|
Tamburlaine
Elev |
Jag vill säga åt alla dom här underbara personerna, som piggar upp min dag med sina kommentarer, som orkar vänta på nya kapitel och som strider om Sirius med mig; ni är bäst! Ta det som en komplimang
HannaPanna Chilinut Trezzan Pixi :WP: svamp Nattskatta Elma00 therese91 Lexie Tack allihopa, ni ger den bästa feedbacken någonsin ♥
23 jul, 2012 19:37 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen