@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
"Självklart är vissa av tjejerna smala eftersom det representerar vårt samhälles syn på vad som är vackert och vad som efterfrågas av de allra största internationella kunderna. Inget företag i någon bransch skulle överleva om man försöker sälja på kunderna en produkt de inte vill ha."
vidrigt åh usch orkar inte världen 19 apr, 2013 19:56 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
Skrivet av Ginny00: "Självklart är vissa av tjejerna smala eftersom det representerar vårt samhälles syn på vad som är vackert och vad som efterfrågas av de allra största internationella kunderna. Inget företag i någon bransch skulle överleva om man försöker sälja på kunderna en produkt de inte vill ha." vidrigt åh usch orkar inte världen VARFÖR ÄR VÄRLDEN VIDRIGGG???
19 apr, 2013 19:57 |
|
Borttagen
|
Jag har nyss fått värsta konstiga tanken här:
Vad skulle hända om alla i Kina och U.S.A hoppade precis samtidigt? Skulle världen rubbas, åka ut från sin ban runt solen, få jordbävning, några andra saker eller skulle det inte hända någonting alls? O_o 19 apr, 2013 20:00 |
|
Solkatten
Elev |
“Haters gonna hate. Potatoes gonna potate. Dogs gonna barks.”
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 apr, 2013 20:02 |
|
Hedwig96
Elev |
jag sitter och ser på Voice of Finland o fattar typ ingenting de säger!
19 apr, 2013 20:04 |
|
Obliviate_
Elev |
19 apr, 2013 20:14 |
|
EmahS
Elev |
Kan någon hämta min brorsas katt här ifrån?
JAG BLIR SÅ JÄVLA TRÖTT. 1. jag tycker inte om katter. 2. "Emma, shh!" vi ska höra katten jama? 3. Han hoppar upp och hugger till i min fot. "Ryck inte undan! Han ska ju bara lukta!", nä?! det gör fan ont. 4. Håll i all mat! Katten är ju här. omg.... 5. jag tycker verkligen inte om katter. fan. och irriterad blir jag bara. jävla. ÅH!
19 apr, 2013 20:17 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av EmahS: Kan någon hämta min brorsas katt här ifrån? JAG BLIR SÅ JÄVLA TRÖTT. 1. jag tycker inte om katter. 2. "Emma, shh!" vi ska höra katten jama? 3. Han hoppar upp och hugger till i min fot. "Ryck inte undan! Han ska ju bara lukta!", nä?! det gör fan ont. 4. Håll i all mat! Katten är ju här. omg.... 5. jag tycker verkligen inte om katter. fan. och irriterad blir jag bara. jävla. ÅH! Awh, katter som är så söta? ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 apr, 2013 20:18 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av EmahS: Kan någon hämta min brorsas katt här ifrån? JAG BLIR SÅ JÄVLA TRÖTT. 1. jag tycker inte om katter. 2. "Emma, shh!" vi ska höra katten jama? 3. Han hoppar upp och hugger till i min fot. "Ryck inte undan! Han ska ju bara lukta!", nä?! det gör fan ont. 4. Håll i all mat! Katten är ju här. omg.... 5. jag tycker verkligen inte om katter. fan. och irriterad blir jag bara. jävla. ÅH! Awh, katter som är så söta? ♥ han är söt när han sover. punkt
19 apr, 2013 20:18 |
|
Borttagen
|
chips ♥
19 apr, 2013 20:20 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen