Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 12055 12056 12057 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Kintsugi
Prefekt

Avatar


kanji, glosor, dialoger och musikalmusik... inte varje helg man får ett arbete i maskin som tillåter mig att även fokusera på skolarbete. :'D

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

19 apr, 2013 12:38

EmahS
Elev

Avatar


Haha. en kollega kom och lånade en bil för han skulle på möte om Siestafestivalen.
Jag, E & E skriker samtidigt "ÅH! KAN INTE DU FIXA GRATIS BILJETTER TILL OSS? " "nej?" och så gick han.
haha. förbaskat. vi får väl fjäska lite mer i eftermiddag

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

19 apr, 2013 12:38

Solkatten
Elev

Avatar


Det är plågsamt att vara förkyld.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

19 apr, 2013 12:42

Obliviate_
Elev

Avatar


snorig och hostig. Kan det vara så att jag är pollenallergiker? :<

har varit det förut, men.. inte så att jag mått dåligt i vardagen, mer att jag inte kan gå i skogen.

19 apr, 2013 12:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Det är plågsamt att vara förkyld.
Men Usch då! Men jag tycker att det är ännu mer plågsamt att ha magsjuka! Hade det för ett par dagar sedan... Varför måste det finnas sjukdomar?!?!

Fast krya på dig! Jag är i alla fall frisk nu.

19 apr, 2013 13:03

Borttagen

Avatar


nu har jag varit kreativ och gjort fetaost-sallad med gurka och sallad och paprika och sånt

mmmm det är gott.

19 apr, 2013 13:08

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Det är plågsamt att vara förkyld.
Men Usch då! Men jag tycker att det är ännu mer plågsamt att ha magsjuka! Hade det för ett par dagar sedan... Varför måste det finnas sjukdomar?!?!

Fast krya på dig! Jag är i alla fall frisk nu.

Tack.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

19 apr, 2013 13:20

Frivolt
Elev

Avatar


Kollar igenom bilderna jag tog från Quidditch SM i somras och stör mig sjukt mycket på att jag just nu typ inte kan göra något av dom Dx

19 apr, 2013 13:22

Solkatten
Elev

Avatar


Jag hade en skum dröm inatt. Jag drömde om hästar. Varför? xD Jag hade en brun häst som jag döpte till Olivia och min kusins mamma var min ridlärare. What?

Edit; Oh snap. HÄST, vit: erotisk upplevelse. Annan färg: du får reda på ett dödsfall. Rida på: även det betyder erotisk upplevelse oavsett hästens färg.

Dödsfall. Vem?!?! Asså, jag tror inte på drömtydning egentligen utan kollar bara upp vissa saker för skojs skull men ändå.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

19 apr, 2013 13:55

Hedwig96
Elev

Avatar


Idag fyller min drake 100 dagar!

19 apr, 2013 14:01

1 2 3 ... 12055 12056 12057 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.