@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
kanji, glosor, dialoger och musikalmusik... inte varje helg man får ett arbete i maskin som tillåter mig att även fokusera på skolarbete. :'D
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 19 apr, 2013 12:38 |
|
EmahS
Elev |
Haha. en kollega kom och lånade en bil för han skulle på möte om Siestafestivalen.
Jag, E & E skriker samtidigt "ÅH! KAN INTE DU FIXA GRATIS BILJETTER TILL OSS? haha. förbaskat. vi får väl fjäska lite mer i eftermiddag
19 apr, 2013 12:38 |
|
Solkatten
Elev |
Det är plågsamt att vara förkyld.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 apr, 2013 12:42 |
|
Obliviate_
Elev |
snorig och hostig. Kan det vara så att jag är pollenallergiker? :<
har varit det förut, men.. inte så att jag mått dåligt i vardagen, mer att jag inte kan gå i skogen. 19 apr, 2013 12:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Men Usch då! Det är plågsamt att vara förkyld. Fast krya på dig! Jag är i alla fall frisk nu. 19 apr, 2013 13:03 |
|
Borttagen
|
nu har jag varit kreativ och gjort fetaost-sallad med gurka och sallad och paprika och sånt
mmmm det är gott. 19 apr, 2013 13:08 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Men Usch då! Det är plågsamt att vara förkyld. Fast krya på dig! Jag är i alla fall frisk nu. Tack. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 apr, 2013 13:20 |
|
Frivolt
Elev |
Kollar igenom bilderna jag tog från Quidditch SM i somras och stör mig sjukt mycket på att jag just nu typ inte kan göra något av dom Dx
19 apr, 2013 13:22 |
|
Solkatten
Elev |
Jag hade en skum dröm inatt. Jag drömde om hästar. Varför? xD Jag hade en brun häst som jag döpte till Olivia och min kusins mamma var min ridlärare. What?
Edit; Oh snap. HÄST, vit: erotisk upplevelse. Annan färg: du får reda på ett dödsfall. Rida på: även det betyder erotisk upplevelse oavsett hästens färg. Dödsfall. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 apr, 2013 13:55 |
|
Hedwig96
Elev |
Idag fyller min drake 100 dagar!
19 apr, 2013 14:01 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen