@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sara Weasley!
Elev |
19 apr, 2013 07:33 |
|
Solkatten
Elev |
Hade gärna gått på musikföreställningen i skolan idag men whatever.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 apr, 2013 07:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Luleå :3Skrivet av Borttagen: Jag och min allra bästa tjejkompis (inte bff) och jag och antagligen en halvbra kompis ska gå och se YOHIO på lördag och jag är så GLAD och PEPP Vars ska du göra det? *hörde att han skulle till piteå på lördag men han kan hinna både hit och luleå på en dag så* 19 apr, 2013 07:38 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Luleå :3 Skrivet av Borttagen: Jag och min allra bästa tjejkompis (inte bff) och jag och antagligen en halvbra kompis ska gå och se YOHIO på lördag och jag är så GLAD och PEPP Vars ska du göra det? *hörde att han skulle till piteå på lördag men han kan hinna både hit och luleå på en dag så* Vilken tid ska han vara där? Hej 19 apr, 2013 07:44 |
|
Borttagen
|
God morgon, idag ska det tydligen skäras i grishjärtan i skolan. *not sure what I'm feeling*
19 apr, 2013 08:06 |
|
Trezzan
Elev |
Jag har sovit fyra timmar, som högst inatt. D:
-> Min praktik börjar två. Fem timmar kvar! WOOOOH. xI
19 apr, 2013 09:21 |
|
EmahS
Elev |
har en kille från Skellefteå på jobbet.
jag frågade om han var glad idag. "jo. jag är glad för jag har nära som är glada" hah, och här kommer jag och faktiskt kan något som hänt inom hockeyn, och så är han inte intresserad av hockey?
19 apr, 2013 09:54 |
|
Kaiia
Elev |
19 apr, 2013 10:02 |
|
Sirius_Musta
Elev |
19 apr, 2013 11:53 |
|
Solkatten
Elev |
Att fråga "Hur känns det?" är nog seriöst det mest korkaste man kan fråga efter att någon har funnit.
"Hur känns det nu då efter att du har vunnit?" "Nej, men det känns helt kasst. Jag är så besviken på mig själv! Vad tror du?" -.- "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 apr, 2013 12:34 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen