@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SM GUUUUUUUUULD TILL SKELLEFTEÅÅÅÅÅ!!! WOOOOOOP WOOOOOP!!!!!!!!! ........................ grattis antar jag. även fast det tar emot just nu.... 18 apr, 2013 21:40 |
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av Frivolt: Grattis! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SM GUUUUUUUUULD TILL SKELLEFTEÅÅÅÅÅ!!! WOOOOOOP WOOOOOP!!!!!!!!! Vänta, var det idag? :o ![]()
18 apr, 2013 21:43 |
|
Frivolt
Elev |
Mwehehehhehe ;D SÅ JÄKLA BÄST!!!
MissWentz : Tack 18 apr, 2013 21:47 |
|
Borttagen
|
18 apr, 2013 21:59 |
|
Pixie
Elev |
fredag.
det regnar ute = mitt hår förstörs det är matte idag (ugh) jag har ont i magen i skolan kommer alla babbla om saik (luleå skulle ha vunnit) allt är bajs ![]() det ser förresten ut som om jag duckfejsar på bilden fast jag inte gör det sob sob sob
19 apr, 2013 06:46 |
|
Ginny00
Elev |
Jag vill hellre fortsätta sova än att gå till skolan.. but i guess it isn't worth it
19 apr, 2013 06:50 |
|
Borttagen
|
Jag kommer dö i skolan idag, plalalalalalar inte
19 apr, 2013 06:58 |
|
Pixie
Elev |
19 apr, 2013 07:01 |
|
Ron Hippe
Elev |
Jag vill sova inte till skolan!
19 apr, 2013 07:26 |
|
Solkatten
Elev |
Både jag och mina syskon är hemma idag.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 apr, 2013 07:32 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen