@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ron Hippe
Elev |
Skrivet av Ginny00: Åå håller med dig... Hur kan man orka!? Det är ju så jobbigt att nörda Hänga Harry hela dagarna i ända Skrivet av Ron Hippe: Skrivet av Ginny00: Försöker du komma upp på topplistan? Du är på god väg! Skrivet av Ron Hippe: Jag har just lagt in mej i världens svåraste jobb. Att försöka komma upp på topplistan på pengar! Alla är typ stenrika! Men jag har bara 2534 galleoner... 3000 något här! Solkatten- Det var ju inte heller så lite Försökte ett tag, men är liite för lat. Så nu ska jag väl shoppa bort alla mina pengar eller bara behålla allt och vara lite smått rik^^ 18 apr, 2013 21:09 |
|
Borttagen
|
18 apr, 2013 21:11 |
|
Solkatten
Elev |
JÄVLAR! Det här skrämde livet ur mig! X'D HAHAHAHAHAHAHA! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 apr, 2013 21:12 |
|
baramin
Elev |
Om någon vill pussa mig så passa på nu för min mun smakar av okänd anledning Daim.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 18 apr, 2013 21:13 |
|
Borttagen
|
HERREGUD! Jag hoppade till verkligen MYCKET! :O 18 apr, 2013 21:14 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Alltså nu har vi fått en till tjej i våran klass! Hon gillar oxå Harry Potter! Så ska försöka få henne hit! Men du kanske får hjälpa mig! luna99♥♥♥♥♥ wut? o.O Gillar hon HP? Är jag så seg!? D: xD OMG ja missade du det när jag frågade??? Hahah snacka om uppmärksam och det är jag som inte lyssnade! Man mikham to ra dar aghosh giram <3 18 apr, 2013 21:15 |
|
M4L13
Elev |
18 apr, 2013 21:20 |
|
Ron Hippe
Elev |
Pappa går genom koridorren... Han vill säkert ha tillbaka datorn jag har gömt under kudden för jag vill ha datan fast det är hans data så använder jag den MYCKET bättre han är bara inne på sin hotmail och facebook medans jag är inne på Mugglarportalen
18 apr, 2013 21:21 |
|
Frivolt
Elev |
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
SM GUUUUUUUUULD TILL SKELLEFTEÅÅÅÅÅ!!! WOOOOOOP WOOOOOP!!!!!!!!! 18 apr, 2013 21:27 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Frivolt: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SM GUUUUUUUUULD TILL SKELLEFTEÅÅÅÅÅ!!! WOOOOOOP WOOOOOP!!!!!!!!! Fml. Hej 18 apr, 2013 21:28 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen