Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Sannaaa Oj tack! ♥ ♥ Skrivet av Borttagen: Sannaaa: nawwww, tack ! du betyder åxå jätte mycket för mig ♥ AWW, tack ska du ha, finis ♥ 23 jul, 2012 13:51 |
|
Zmaragd
Elev |
MissFniss- Du finns alltid här för mig, just när jag behöver dig som mest ♥
HarryPotterr- Vad ska jag säga. Du är alltid så snäll och välkommnar en med öppna händer ♥ miss-somebody- Du fick mig att uppleva glädjen av att ha funnit en ny vän idag (ja faktiskt) ♥ Massor av kramar till er allahopa. Tack för att ni finns ♥♥ ![]()
23 jul, 2012 14:01 |
|
Borttagen
|
Zmaragd: Tack för att du finns♥
23 jul, 2012 14:03 |
|
Zmaragd
Elev |
23 jul, 2012 14:04 |
|
MissFniss
Elev |
23 jul, 2012 14:22 |
|
Zmaragd
Elev |
23 jul, 2012 14:22 |
|
MissFniss
Elev |
23 jul, 2012 14:24 |
|
Zmaragd
Elev |
23 jul, 2012 14:31 |
|
MissFniss
Elev |
23 jul, 2012 14:45 |
|
Minidjuret
Elev |
LoontMe- Naaw *mega kram* tack ♥
23 jul, 2012 16:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen