Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
1 dec, 2013 21:06 |
|
Elma00
Elev |
måste gå ner i vikt måste bli smalare måste gå ner i vikt måste bli smalare måste gå ner i i vikt måste bli smalare
1 dec, 2013 21:29 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Skrivet av Elma00: Tänk inte dåliga tankar om dig själv. Det förtjänar du inte.måste gå ner i vikt måste bli smalare måste gå ner i vikt måste bli smalare måste gå ner i i vikt måste bli smalare
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
1 dec, 2013 21:35 |
|
Borttagen
|
Jag skall fira jul ensam i år. Det känns konstigt. Jag har ju funnit en familj i min sambos (ex) familj och det känns så himla härligt att äntligen känna den där samhörigheten som jag alltid har hört folk prata om kring jul. Verkligen, jättefint. Jag tror att förra julafton fick mitt första julskratt. När de åker till oss är allt verkligen roligt. Men på julen är det tänkt att vi skall åka till dom, vilket betyder att jag måste lämna Stockholm och åka dit jag kommer ifrån. Och jag klarar inte det, den där hålan ger mig verkligen ångest. Och det känns verkligen i hela kroppen när jag är där. 2 dec, 2013 00:50 |
|
Siriusis
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Hai 2 dec, 2013 16:23 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Elma00: måste gå ner i vikt måste bli smalare måste gå ner i vikt måste bli smalare måste gå ner i i vikt måste bli smalare du måste inget alls. ♥ 2 dec, 2013 16:24 |
|
EmahS
Elev |
2 dec, 2013 16:37 |
|
Zendaya
Elev |
Fick E för fan -.-
2 dec, 2013 16:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag skall fira jul ensam i år. Det känns konstigt. Jag har ju funnit en familj i min sambos (ex) familj och det känns så himla härligt att äntligen känna den där samhörigheten som jag alltid har hört folk prata om kring jul. Verkligen, jättefint. Jag tror att förra julafton fick mitt första julskratt. När de åker till oss är allt verkligen roligt. Men på julen är det tänkt att vi skall åka till dom, vilket betyder att jag måste lämna Stockholm och åka dit jag kommer ifrån. Och jag klarar inte det, den där hålan ger mig verkligen ångest. Och det känns verkligen i hela kroppen när jag är där. Kram ♥ 2 dec, 2013 18:34 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
2 dec, 2013 21:57 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen