Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
_SanD_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av _SanD_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av _SanD_: Skrivet av Borttagen: ♥ Förresten, det är en sak jag måste säga till dig... Dethär med ditt användarnamn. Jag tycker att du är riktigt smart, med tanke på att du kom på att man kan ha stor bokstav på både första och sista bokstaven, hehe xD Jag pratade lite med Linn om det. hihi Nejnej, säg inte tack, säg "Jag är bäst, awesomeigast och smartast eftersom att jag kom på det. ALLA KNÄBÖJER FRAMFÖR MIG" 8D Sannaaa är awesomigast i hela världen och inte jag för att det var hon som tänkte på det och jag bara gjorde något random med mitt användarnamn! ♥ *KNÄBÖJER FRAMFÖR DIG* Nemen aww ♥ *knäböjer framför dig* *drar úpp dig och säger att du inte ska knäböja, eftersom att jag inte förtjänar det* ♥
23 jul, 2012 11:30 |
|
LoonyMe
Elev |
~ PLEASE CITERA INTE DETTA INLÄGG ~
![]() Hi, flawless people. I like you guys Jag vill kramas idag, ok? Regulus accioron Alex96 AlvaRawenclaw Anapneo avifors ![]() Celebikai Elihhn Elley Ellie Lovegood Enchanted ![]() Erica Potter expelliarmus Fang GinnyOlivia Ginnyy ![]() Grå Damen HarryFreakingPotter HarryPotterr Ida S ikka ![]() InspiredPsycho Jac JoLizz KossanBerta Li ![]() lillamymin linnvendela Lizzie Lovegood Lucy och Rose ![]() LunaLovegood1 MadEye Moody mine Minidjuret Miyuki ![]() Nessilini Optic -Patronus- Remembrall ronnyponny ![]() Savi si_tonks scarhead superman ![]() Sovsvampen Twix Valmo Kintsugi ![]() BOKSTAVSORDNING YAAAYY 10 points to me :'D
23 jul, 2012 11:30 |
|
Regulus
Elev |
23 jul, 2012 11:43 |
|
Borttagen
|
LoonyMe
WHAT VARFÖR VA HUR HAR JAG MISSAT ATT DU GILLAR DOCTOR WHO? ... jag antar att du gillar det för du använde några doctor who gifs ehehe ( och ehehehe, en kram till dig med c: ) 23 jul, 2012 12:25 |
|
Optic
Elev |
LoonyMe THANK YOU!!
23 jul, 2012 12:40 |
|
Savi
Elev |
23 jul, 2012 13:10 |
|
Borttagen
|
23 jul, 2012 13:12 |
|
bluebirdflies
Elev |
therese91 tusen tack söta du
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 23 jul, 2012 13:16 |
|
Ginny00
Elev |
Sannaaa Oj tack! ♥
23 jul, 2012 13:23 |
|
Borttagen
|
Sannaaa: nawwww, tack ! du betyder åxå jätte mycket för mig ♥
23 jul, 2012 13:40 |
Du får inte svara på den här tråden.


















Mugglarportalen