Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Millson Lovegood
Elev |
usch. sämsta helgen i mitt liv. igår var jag och köpte glasögon -.- idag pluggar jag på världens tråkigaste grejer och jag lyckades inte få någon inhoppare på jobbet så jag måste jobba också -.- dessutom hinner jag inte gå på öppet hus imorgon på en skola som jag kanske vill gå på eftersom jag måste plugga. mina föräldrar orkar inte följa med på öppet hus så jag måste gå själv men jag vågar inte. dessutom vet jag inte var eller vad jag vill gå. orkar inte... vill ge upp allt nu och bara sova hela veckan. dessutom tror jag att jag håller på att bli sjuk IGEN och på tisdag ska jag ha två idrottslektioner, som om inte tisdagar redan sög. och mina föräldrar låter mig inte ta ledigt för att köa hela dagen till en konsert medan min syster fick ta tre dagar ledigt för att åka till malmö och se hennes favoritband.
kommer bryta ihop inom typ tre sekunder. det känns som om alla glömt bort att jag finns. min pappa ville inte ens gå på min teateruppvisning. min skola har tagit bort musikalen, lucia och gymnasiemässan och när jag klagar på det tycker alla att jag är värsta idioten. alla får klaga utom jag. alla får ha en dålig dag utom jag. när jag säger att jag kommer sänka mig i ett ämne blir alla arga, men det är sant. jag tycker inte att c är ett bra betyg eftersom jag siktade på ett a. kan jag inte bara få sova resten av live tack?
1 dec, 2013 11:47 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Paul Walker är död.
Han betydde för mig vad Heath Ledger betydde för alla andra i stort sett. Jag har varit ett stort fan av Fast & Furious-filmerna sedan första filmen kom ut och HATAR så svordomsmycket att han dog i en bilolycka. Som att det skulle vara något ironiskt inblandat. Något lustigt skämt i det hela. FAAAAAN! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 1 dec, 2013 12:28 |
|
Borttagen
|
1 dec, 2013 12:40 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Borttagen: You're just as sane as I am ♥ detta gjorde mer eller mindre min dag. Tack c: Hai 1 dec, 2013 12:44 |
|
Borttagen
|
1 dec, 2013 12:56 |
|
Hapo
Elev |
Jag känner mig lite nere. Jag är trött och har blivit förkyld. Och jag känner mig så ensam och övergiven här på Mugglis. Det är aldrig någon som ugglar mig längre.
1 dec, 2013 13:52 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Hapo: Jag känner mig lite nere. Jag är trött och har blivit förkyld. Och jag känner mig så ensam och övergiven här på Mugglis. Det är aldrig någon som ugglar mig längre. Jag kan uggla med dig! ^_^
1 dec, 2013 13:57 |
|
Siriusis
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Hai 1 dec, 2013 20:49 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 1 dec, 2013 20:51 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Hai 1 dec, 2013 20:53 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen