Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Komplimang-tråden!

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

1 2 3 ... 1202 1203 1204 ... 1863 1864 1865
Användare Inlägg
_SanD_
Elev

Avatar


Sannaaa aww! ♥ TACK! Du är awesomhetens awesomigaste awesomeperson!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F0e909d273654d519d3b179663ac681ad%2Ftumblr_mxcbzbOsQ71qjx6n6o8_500.gif

23 jul, 2012 11:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av _SanD_:
Sannaaa aww! ♥ TACK! Du är awesomhetens awesomigaste awesomeperson!


Förresten, det är en sak jag måste säga till dig...

Dethär med ditt användarnamn. Jag tycker att du är riktigt smart, med tanke på att du kom på att man kan ha stor bokstav på både första och sista bokstaven, hehe xD
Jag pratade lite med Linn om det.

23 jul, 2012 11:03

_SanD_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av _SanD_:
Sannaaa aww! ♥ TACK! Du är awesomhetens awesomigaste awesomeperson!


Förresten, det är en sak jag måste säga till dig...

Dethär med ditt användarnamn. Jag tycker att du är riktigt smart, med tanke på att du kom på att man kan ha stor bokstav på både första och sista bokstaven, hehe xD
Jag pratade lite med Linn om det.

hihi tack ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F0e909d273654d519d3b179663ac681ad%2Ftumblr_mxcbzbOsQ71qjx6n6o8_500.gif

23 jul, 2012 11:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av _SanD_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av _SanD_:
Sannaaa aww! ♥ TACK! Du är awesomhetens awesomigaste awesomeperson!


Förresten, det är en sak jag måste säga till dig...

Dethär med ditt användarnamn. Jag tycker att du är riktigt smart, med tanke på att du kom på att man kan ha stor bokstav på både första och sista bokstaven, hehe xD
Jag pratade lite med Linn om det.

hihi tack ♥

Nejnej, säg inte tack, säg "Jag är bäst, awesomeigast och smartast eftersom att jag kom på det. ALLA KNÄBÖJER FRAMFÖR MIG" 8D

23 jul, 2012 11:13

Borttagen

Avatar


Sannaaa
OhmyRalph tack!
du är awesome själv

23 jul, 2012 11:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Sannaaa
OhmyRalph tack!
du är awesome själv

♥ ♥
Awesome? Jag?
Okej, när slog du huvudet sist? Eller har du fortfarande ont i magen - vilket gör att du fårhjärnblödning eller liknande (haha)?

23 jul, 2012 11:20

Borttagen

Avatar


Sannaaa: Awie puss på dig sötis♥

23 jul, 2012 11:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Sannaaa: Awie puss på dig sötis♥

PUSS PÅ DIG ♥

23 jul, 2012 11:23

_SanD_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av _SanD_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av _SanD_:
Sannaaa aww! ♥ TACK! Du är awesomhetens awesomigaste awesomeperson!


Förresten, det är en sak jag måste säga till dig...

Dethär med ditt användarnamn. Jag tycker att du är riktigt smart, med tanke på att du kom på att man kan ha stor bokstav på både första och sista bokstaven, hehe xD
Jag pratade lite med Linn om det.

hihi tack ♥

Nejnej, säg inte tack, säg "Jag är bäst, awesomeigast och smartast eftersom att jag kom på det. ALLA KNÄBÖJER FRAMFÖR MIG" 8D

Sannaaa är awesomigast i hela världen och inte jag för att det var hon som tänkte på det och jag bara gjorde något random med mitt användarnamn! ♥ *KNÄBÖJER FRAMFÖR DIG*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F0e909d273654d519d3b179663ac681ad%2Ftumblr_mxcbzbOsQ71qjx6n6o8_500.gif

23 jul, 2012 11:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av _SanD_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av _SanD_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av _SanD_:
Sannaaa aww! ♥ TACK! Du är awesomhetens awesomigaste awesomeperson!


Förresten, det är en sak jag måste säga till dig...

Dethär med ditt användarnamn. Jag tycker att du är riktigt smart, med tanke på att du kom på att man kan ha stor bokstav på både första och sista bokstaven, hehe xD
Jag pratade lite med Linn om det.

hihi tack ♥

Nejnej, säg inte tack, säg "Jag är bäst, awesomeigast och smartast eftersom att jag kom på det. ALLA KNÄBÖJER FRAMFÖR MIG" 8D

Sannaaa är awesomigast i hela världen och inte jag för att det var hon som tänkte på det och jag bara gjorde något random med mitt användarnamn! ♥ *KNÄBÖJER FRAMFÖR DIG*

Nemen aww ♥ *knäböjer framför dig*

23 jul, 2012 11:28

1 2 3 ... 1202 1203 1204 ... 1863 1864 1865

Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!

Du får inte svara på den här tråden.