Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
_SanD_
Elev |
23 jul, 2012 11:01 |
|
Borttagen
|
♥ Förresten, det är en sak jag måste säga till dig... Dethär med ditt användarnamn. Jag tycker att du är riktigt smart, med tanke på att du kom på att man kan ha stor bokstav på både första och sista bokstaven, hehe xD Jag pratade lite med Linn om det. 23 jul, 2012 11:03 |
|
_SanD_
Elev |
Skrivet av Borttagen: ♥ Förresten, det är en sak jag måste säga till dig... Dethär med ditt användarnamn. Jag tycker att du är riktigt smart, med tanke på att du kom på att man kan ha stor bokstav på både första och sista bokstaven, hehe xD Jag pratade lite med Linn om det. hihi
23 jul, 2012 11:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av _SanD_: Skrivet av Borttagen: ♥ Förresten, det är en sak jag måste säga till dig... Dethär med ditt användarnamn. Jag tycker att du är riktigt smart, med tanke på att du kom på att man kan ha stor bokstav på både första och sista bokstaven, hehe xD Jag pratade lite med Linn om det. hihi Nejnej, säg inte tack, säg "Jag är bäst, awesomeigast och smartast eftersom att jag kom på det. ALLA KNÄBÖJER FRAMFÖR MIG" 8D 23 jul, 2012 11:13 |
|
Borttagen
|
Sannaaa
OhmyRalph du är awesome själv 23 jul, 2012 11:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Sannaaa OhmyRalph du är awesome själv ♥ ♥ Awesome? Jag? Okej, när slog du huvudet sist? Eller har du fortfarande ont i magen - vilket gör att du fårhjärnblödning eller liknande (haha)? 23 jul, 2012 11:20 |
|
Borttagen
|
Sannaaa: Awie puss på dig sötis♥
23 jul, 2012 11:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Sannaaa: Awie puss på dig sötis♥ PUSS PÅ DIG ♥ 23 jul, 2012 11:23 |
|
_SanD_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av _SanD_: Skrivet av Borttagen: ♥ Förresten, det är en sak jag måste säga till dig... Dethär med ditt användarnamn. Jag tycker att du är riktigt smart, med tanke på att du kom på att man kan ha stor bokstav på både första och sista bokstaven, hehe xD Jag pratade lite med Linn om det. hihi Nejnej, säg inte tack, säg "Jag är bäst, awesomeigast och smartast eftersom att jag kom på det. ALLA KNÄBÖJER FRAMFÖR MIG" 8D Sannaaa är awesomigast i hela världen och inte jag för att det var hon som tänkte på det och jag bara gjorde något random med mitt användarnamn! ♥ *KNÄBÖJER FRAMFÖR DIG*
23 jul, 2012 11:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av _SanD_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av _SanD_: Skrivet av Borttagen: ♥ Förresten, det är en sak jag måste säga till dig... Dethär med ditt användarnamn. Jag tycker att du är riktigt smart, med tanke på att du kom på att man kan ha stor bokstav på både första och sista bokstaven, hehe xD Jag pratade lite med Linn om det. hihi Nejnej, säg inte tack, säg "Jag är bäst, awesomeigast och smartast eftersom att jag kom på det. ALLA KNÄBÖJER FRAMFÖR MIG" 8D Sannaaa är awesomigast i hela världen och inte jag för att det var hon som tänkte på det och jag bara gjorde något random med mitt användarnamn! ♥ *KNÄBÖJER FRAMFÖR DIG* Nemen aww ♥ *knäböjer framför dig* 23 jul, 2012 11:28 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen