Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har bara lust att slå några människor, väldigt hårt och väldigt mycket. Det går runt en "låt" eller vad man nu ska säga, och den går ungefär så här: "Min neger, min neger, min neger" osv. Men liksom... det är NI som har berättat för Maria, nu när vi har jobbat med hbtq, hur viktigt det är att man inte har förutfattade meningar och inte säger könsord eller liknande. De här är inte samma sak, men pretty much. Det var NI som sa att alla är bra på sitt eget sätt, och ändå så går ni runt och berättar för varandra hur ful någon Linnéa på Instagram är, och ni säger inte ens till varandra. Det var NI som sa att man inte ska ha förutfattade meningar, och ändå så går ni runt och pratar om hur alla killar som har klänningar på sig är gay.
Är det rimligt att jag aldrig har avskytt min klass mer? 29 nov, 2013 17:14
Detta inlägg ändrades senast 2013-11-29 kl. 17:27
|
|
lovegood99
Elev |
Skrivet av Borttagen: När man vaknar imorse och känner att nu finns det verkligen ingen anledning till att gå upp. Nu är verkligen allt borta. Du kan alltid uggla mig ifall du känner för det 29 nov, 2013 17:18 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Alltså varför måste alla tro att jag är det "perfekta" A barnet? Jag får inte alltid bra betyg, och jag beter mig inte alltid mognare än vad jag är. Jag känner mig så urusel då jag inte kan nå upp till deras förväntningar! Mina förväntningar på mig själv är sjukt höga att fastän jag inte har pluggat nå så tycker jag att jag borde få A. Det blir ju inte bättre av att jag är lättlärd och "borde" kunna det där eftersom det går så lätt för mig i skolan... Sedan så ska jag ju vara den där perfekta kompisen som aldrig klagar och bara lyssnar. Sakta men säker så ser jag mina känslor byggas upp inom mig och det finns inget jag kan göra
29 nov, 2013 18:17 |
|
scarhead
Lärare |
det gör så ont att inte ha dem här. det gör så himla ont att inte kunna krama dem, prata med dem, se dem, bara få spendera tid med dem hur enkelt som helst. det gör så himla ont att inte få sitta uppe tills de senare timmarna och prata om allt mellan himmel och jord med dem. det gör så himla ont att inte få skratta tills allt i mig gör ont. det gör så himla ont att inte få ha dem bredvid mig så allt känns värt det. det gör så himla ont att inte få mig förklarat ''men det kommer gå bra'' och få bli hårt kramad och känna att nej men det kommer fan fixa sig. det gör så himla ont att inte få känna ''vem bryr sig om vad de tycker jag har dem bredvid mig alla skulle kunna hata mig just nu och jag kunde ha brytt mig mindre så länge jag har dem här vid min sida''. det gör så himla ont att inte få känna mig älskad hela tiden och få känna att jag inte gör något fel. det gör så himla ont att alltid ha någon som gör så jag känner mig bra, som får mig att känna mig vacker och tänka vem bryr sig om komplex vem bryr sig om vad jag har på mig. det gör så himla ont att inte kunna sitta och ha någons armar runt mig lite då och då. det gör så himla ont att inte få skratta när jag inte borde det (som när jag egentligen ska sova men när man skymtar lite av sin bästa vän bredvid sig med samma leende i ansiktet kan man inte låta bli) och det gör så himla ont att inte ha någon bredvid mig som gråter åt exakt samma sak och som kunde trycka min hand lite extra när det gjorde extra ont. det gör så himla ont att inte kunna sträcka min hand och hålla hand med min bästa vän, vem det än var. det gör så himla ont att inte få skrika och flippa ur över pojkbandsmedlemmar eller tv-serier och inte känna mig konstig för människorna runt mig gör samma sak. det gör så himla ont att inte bara få ha dem bredvid mig, veta att de finns där, veta att de kommer finnas där. det gör så himla ont att inte få gråta med någon, få viska ''jag vill inte åka jag vill inte åka hem jag vill verkligen inte'' och känna smärtan med någon som verkligen förstod dig. det gör så himla ont att inte få säga saker och känna mig uppskattad vad jag än gjorde. det gör så himla ont att inte få stöd med vad jag än gjorde, hur oviktigt det än var. det gör så himla ont att inte få kritisera tv-serier och hylla filmer som är exakta och beundra pojkband och bara diskutera dagarna och nätterna i ända.
det gör så himla himla ont att inte ha mina bästa vänner med mig. HarryFreakingPotter si_tonks Neeyum MonsterCookie LoonyMe Optic Annikz Regulus snälla kom hit 29 nov, 2013 18:28 |
|
Ginny00
Elev |
.
Spoiler: Tryck här för att visa! 29 nov, 2013 19:10 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
29 nov, 2013 19:27 |
|
Ginny00
Elev |
thank you. men jag hatar mig själv och jag är så rädd för att inte nå upp till förväntningar och ja. Jag tror alltid att folk tänker det värsta om mig. 29 nov, 2013 19:37 |
|
scarhead
Lärare |
Ginny00 - nejnejnej Johanna sluta okej, jag och flertal mer människor hatar dig verkligen inte. du är jättebra och jättefin and you're the loveliest, glöm inte att jag tycker det åtminstone.
29 nov, 2013 19:40 |
|
MonsterCookie
Elev |
Ginny00 hej jag tycker att du är vacker och att du alltid har varit vacker och snäll och rolig och mysig att vara med och allmänt bra och jag hatar att du mår dåligt och detta hjälper probs inte men jag gillar dig a lot och jag vill att du ska veta det ok puss hejdå
wolfstar deserved better. 29 nov, 2013 19:41 |
|
Ginny00
Elev |
scarhead MonsterCookie
thank you, it's really sweet jag känner mig mest skyldig dock för jag kan knappt reagera på det och allt leder bara till att jag känner mig skyldig. men tack så mycket. ♥ 29 nov, 2013 19:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen