Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Slytherin1234: Me!? Vet inte vad det kom ifrån, med tack ♥ DU ÄR AWESOME! 1. Jag har faktiskt aldrig sett dig skriva något som är taskigt till någon 2. Du är en Slytherin, och alla Slytherinare är svhyssta 3. Du är AWESOME på alla sätt 22 jul, 2012 15:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Slytherin1234: Me!? Vet inte vad det kom ifrån, med tack ♥ DU ÄR AWESOME! 1. Jag har faktiskt aldrig sett dig skriva något som är taskigt till någon 2. Du är en Slytherin, och alla Slytherinare är svhyssta 3. Du är AWESOME på alla sätt Åh, aww ♥ 22 jul, 2012 15:41 |
|
EMELESEL
Elev |
Trettiotretusen evigheter försenat då men tack så mycket bästa Dramione99!
22 jul, 2012 15:54 |
|
JenJen
Elev |
Harrypoterr : DU ÄR DEN UNDERBARASTE AV UNDERBARASTE SOM FINNS I HELA VÄRLDEN DU ÄR SÅ FANTASTISK!!!!
OCH DU ÄR BRA PÅ ATT SJUNGA!!!!! HUR MÅNGA GÅNGER MÅSTE JAG SÄGA DET????!!!!! DU ÄR FANTASTISKT HELT ENKELT!!!!!
22 jul, 2012 18:01 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av JenJen: Harrypoterr : DU ÄR DEN UNDERBARASTE AV UNDERBARASTE SOM FINNS I HELA VÄRLDEN DU ÄR SÅ FANTASTISK!!!! OCH DU ÄR BRA PÅ ATT SJUNGA!!!!! HUR MÅNGA GÅNGER MÅSTE JAG SÄGA DET????!!!!! DU ÄR FANTASTISKT HELT ENKELT!!!!! Tagga henne så att hon ser HarryPotterr nu ser du ;; ![]()
22 jul, 2012 18:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JenJen: MEN ALLTSÅ BÄSTA VÄN I HELA VÄRLDEN, DET ÄR DU SOM ÄR BRA PÅ ATT SJUNGA OCH DET ÄR DU SOM ÄR FANTASTISKK!!!!!!!! ♥♥♥♥♥3♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Harrypoterr : DU ÄR DEN UNDERBARASTE AV UNDERBARASTE SOM FINNS I HELA VÄRLDEN DU ÄR SÅ FANTASTISK!!!! OCH DU ÄR BRA PÅ ATT SJUNGA!!!!! HUR MÅNGA GÅNGER MÅSTE JAG SÄGA DET????!!!!! DU ÄR FANTASTISKT HELT ENKELT!!!!! Spoiler: Tryck här för att visa! 22 jul, 2012 18:06 |
|
JenJen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av JenJen: MEN ALLTSÅ BÄSTA VÄN I HELA VÄRLDEN, DET ÄR DU SOM ÄR BRA PÅ ATT SJUNGA OCH DET ÄR DU SOM ÄR FANTASTISKK!!!!!!!! ♥♥♥♥♥3♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Harrypoterr : DU ÄR DEN UNDERBARASTE AV UNDERBARASTE SOM FINNS I HELA VÄRLDEN DU ÄR SÅ FANTASTISK!!!! OCH DU ÄR BRA PÅ ATT SJUNGA!!!!! HUR MÅNGA GÅNGER MÅSTE JAG SÄGA DET????!!!!! DU ÄR FANTASTISKT HELT ENKELT!!!!! Spoiler: Tryck här för att visa! TACK ÄLSKKADE DU MEN DU ÄR OCKSÅ BRA PÅ ATT SJUNGA OCH JAG LOVAR ATT DET ÄR FLERA HÄR SOM HÅLLER MED MIIG!!!! ELLER HUR? ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
22 jul, 2012 18:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JenJen: NEIinnNN MEN NU SKITER VI I MIN SÅNNGGGGGG HAHA.Skrivet av Borttagen: Skrivet av JenJen: MEN ALLTSÅ BÄSTA VÄN I HELA VÄRLDEN, DET ÄR DU SOM ÄR BRA PÅ ATT SJUNGA OCH DET ÄR DU SOM ÄR FANTASTISKK!!!!!!!! ♥♥♥♥♥3♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Harrypoterr : DU ÄR DEN UNDERBARASTE AV UNDERBARASTE SOM FINNS I HELA VÄRLDEN DU ÄR SÅ FANTASTISK!!!! OCH DU ÄR BRA PÅ ATT SJUNGA!!!!! HUR MÅNGA GÅNGER MÅSTE JAG SÄGA DET????!!!!! DU ÄR FANTASTISKT HELT ENKELT!!!!! Spoiler: Tryck här för att visa! TACK ÄLSKKADE DU MEN DU ÄR OCKSÅ BRA PÅ ATT SJUNGA OCH JAG LOVAR ATT DET ÄR FLERA HÄR SOM HÅLLER MED MIIG!!!! ELLER HUR? ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ OKEJ, MEN DU ÄR BÄST OKOKOKOKOKOK???!???? 22 jul, 2012 18:10 |
|
JenJen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av JenJen: NEIinnNN MEN NU SKITER VI I MIN SÅNNGGGGGG HAHA.Skrivet av Borttagen: Skrivet av JenJen: MEN ALLTSÅ BÄSTA VÄN I HELA VÄRLDEN, DET ÄR DU SOM ÄR BRA PÅ ATT SJUNGA OCH DET ÄR DU SOM ÄR FANTASTISKK!!!!!!!! ♥♥♥♥♥3♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Harrypoterr : DU ÄR DEN UNDERBARASTE AV UNDERBARASTE SOM FINNS I HELA VÄRLDEN DU ÄR SÅ FANTASTISK!!!! OCH DU ÄR BRA PÅ ATT SJUNGA!!!!! HUR MÅNGA GÅNGER MÅSTE JAG SÄGA DET????!!!!! DU ÄR FANTASTISKT HELT ENKELT!!!!! Spoiler: Tryck här för att visa! TACK ÄLSKKADE DU MEN DU ÄR OCKSÅ BRA PÅ ATT SJUNGA OCH JAG LOVAR ATT DET ÄR FLERA HÄR SOM HÅLLER MED MIIG!!!! ELLER HUR? ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ OKEJ, MEN DU ÄR BÄST OKOKOKOKOKOK???!???? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!! DU ÄR!!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
22 jul, 2012 18:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JenJen: NEEJ MEN NU SLUTAR VI SPAMMA NER DEN HÄR TRÅDEN OK? ♥♥♥♥♥Skrivet av Borttagen: Skrivet av JenJen: NEIinnNN MEN NU SKITER VI I MIN SÅNNGGGGGG HAHA.Skrivet av Borttagen: Skrivet av JenJen: MEN ALLTSÅ BÄSTA VÄN I HELA VÄRLDEN, DET ÄR DU SOM ÄR BRA PÅ ATT SJUNGA OCH DET ÄR DU SOM ÄR FANTASTISKK!!!!!!!! ♥♥♥♥♥3♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Harrypoterr : DU ÄR DEN UNDERBARASTE AV UNDERBARASTE SOM FINNS I HELA VÄRLDEN DU ÄR SÅ FANTASTISK!!!! OCH DU ÄR BRA PÅ ATT SJUNGA!!!!! HUR MÅNGA GÅNGER MÅSTE JAG SÄGA DET????!!!!! DU ÄR FANTASTISKT HELT ENKELT!!!!! Spoiler: Tryck här för att visa! TACK ÄLSKKADE DU MEN DU ÄR OCKSÅ BRA PÅ ATT SJUNGA OCH JAG LOVAR ATT DET ÄR FLERA HÄR SOM HÅLLER MED MIIG!!!! ELLER HUR? ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ OKEJ, MEN DU ÄR BÄST OKOKOKOKOKOK???!???? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!! DU ÄR!!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 22 jul, 2012 18:12 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen