Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LauraTree
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! 29 nov, 2013 00:02 |
|
JosefinFini
Elev |
LauraTree: Att jämföra sina känslor och problem med någon annan är lönlöst, det finns alltid någon som har det värre. Det som spelar roll just nu är att du inte mår bra. Det spelar ingen roll hur dåligt, mår du dåligt så mår du dåligt och det är inte okej. Även om du verkar som en så positiv person och en så bra förebild så måste du få prata ut hos någon. Alla har rätt till hjälp.
Jag kommer alltid att se dig som en positiv person, en sån där som sprider glädje och lättnad. För det är du. Men jag kan också vara den som finns här om du vill prata om allt som känns negativt och jobbigt. Skicka en uggla, eller ett kik meddelande, när helst du vill! Jag ska göra mitt bästa för att svara ♥ ![]()
29 nov, 2013 07:22 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 29 nov, 2013 11:51 |
|
Myling
Elev |
Skrivet av Borttagen: Spoiler: Tryck här för att visa! Har tagit sertralin (dock fick jag den av en cp läkare som övermedicinerade mig mot fel sak men det är en annan historia), det är en ganska snäll medicin faktiskt i låg dos KRAAM! 29 nov, 2013 13:09 |
|
Siriusis
Elev |
26/32.... du kunde ha gjort bättre Sandra.
Jaja detta bevisar bara att du är usel Det kvittar hur mycket jag tränar, hur mycket jag gör folk kommer alltid vara bättre än mig. Linus kan läsa snabbare, mer och mycket bättre än mig Jennifer är bra på matte och geografi Emily och bra på smink och flöjt Axel är bra på gitarr Fanny är bra på trummor, matte, engelska, svenska... ja typ varenda ämne Oliver är bra på sport. Viktor är sjukt bra på sport Kristina klär sig sjukt fint Amanda kan skriva sjukt bra romaner och så vidare..... Trotts att det bara var på skämt så fick jag nyss kommentaren "ut från huset sandra, du får skaffa dig en ny familj. Du skulle ha gjort bättre etc etc etc" asså måste hon alltid överdriva??? mår piss så ska nu gå och köpa choklad och sedan lägga mig i sängen och läsa. Hai 29 nov, 2013 13:37 |
|
Kedjebrev
Elev |
Är så orolig för vänner med besvär. Depressioner och ätstörningar. Vill bara lösa allt så alla mår bra igen. Hatar världen.
http://Kaosregn.blogg.se
29 nov, 2013 13:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Myling: Skrivet av Borttagen: Spoiler: Tryck här för att visa! Har tagit sertralin (dock fick jag den av en cp läkare som övermedicinerade mig mot fel sak men det är en annan historia), det är en ganska snäll medicin faktiskt i låg dos KRAAM! Spoiler: Tryck här för att visa! 29 nov, 2013 13:44 |
|
Lemon
Elev |
Behöver inte titta, bara på dåligt humör.
Fyfan. Idag var det simprov och självfallet kunde inte jag vara med. Eftersom att jag är den nya frågade alla om jag inte kunde simma, självfallet kan jag det och det sa jag också. Jag fick sitta och titta på medan mina vänner fick göra vad jag älskar av hela mitt hjärta. Har man sett mig i vattnet skulle man fatta vad jag menar. Efter provet får dem bada hur mycket dem vill, även i äventyrsbadet. Då stack jag hem, det var ju ändå den sista lektionen. Men så jävla ledsen när jag tänker på att mina vänner har kul och åker vattenruschkana och tävlar utan mig. Jag vet hur det skulle gå till om jag var med, vilket jag inte är. Ikväll ska klassen ha fest, alla lär väll prata om hur kul det var på badhuset. Tänker bara gå för att jag redan betalat. Men så jävla ledsen. Vet att det finns dem med fler och värre problem men man styr inte över ens känslor. Vissa saker borde inte existera, en av dessa saker är grön paprika 29 nov, 2013 13:47 |
|
Solkatten
Elev |
Är inne i depression. Mår skit.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 nov, 2013 13:48 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 29 nov, 2013 13:48 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen