Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ascendio
Elev |
24 okt, 2011 17:45 |
|
Anapneo
Elev |
Usch vad hemskt hur kan du säga något sådant? Man kan väl inte tycka att det är bra att någon som är så snäll, rolig, modig och underbar på alla sätt dör? Förlåt, ta inte illa upp, men jag förstår inte hur du tänker. Maybe I'm out of my mind, but i love them, and this was like you just offended my family.
24 okt, 2011 17:52 |
|
MayoGryffindor
Elev |
^Och du har rätt igen, syster ! (my opinion !)
"She's buying the stairway to heaven" 24 okt, 2011 17:55 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av MayoGryffindor: ^Och du har rätt igen, syster ! (my opinion !) Det skärde i mitt hjärta när jag läste det butter skrev... nu när jag tänker efter, så är butter lite butter när det gäller the Weasley twins..
24 okt, 2011 17:59 |
|
MayoGryffindor
Elev |
^Yeah, kan vara därför som Minidjuret skrev som hon gjorde
"She's buying the stairway to heaven" 24 okt, 2011 18:01 |
|
Borttagen
|
FRED IS MINE
(igen) 24 okt, 2011 18:03 |
|
grodan-boll
Elev |
Skrivet av Anapneo: Usch vad hemskt hur kan du säga något sådant? Man kan väl inte tycka att det är bra att någon som är så snäll, rolig, modig och underbar på alla sätt dör? Förlåt, ta inte illa upp, men jag förstår inte hur du tänker. Maybe I'm out of my mind, but i love them, and this was like you just offended my family. SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 24 okt, 2011 18:04 |
|
Borttagen
|
Åh! Gred & Forge♥, mina favoritkaraktärer! Behöver inte säga så mycket mer, ni har redan sagt allt ☮
24 okt, 2011 18:11 |
|
Ascendio
Elev |
Hur kan det vara bra att någon av dom dör? Det är ö v e r d r i v e t hemskt. Men vi andra vet ju att det inte är så!
Tom Felton, really beautiful.
24 okt, 2011 18:25 |
|
Anapneo
Elev |
24 okt, 2011 18:36 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen