Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] The Ministry of Magic

Forum > Off Topic > Klubbar > The Ministry of Magic

1 2 3 ... 119 120 121 ... 267 268 269
Användare Inlägg
Umi
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Umi:
Jag tänker att ministern borde själv få bilda ny senat, och domstol, samt nya chefer. Det känns mest demokratiskt så. I och med att de departementen har väldigt mycket makt

Senat? Vi har väl ingen senat?


förlåt, justitiedepartementet, my bad.

Är nu aktiv på Umiety ist

14 jan, 2017 18:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Umi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Umi:
Jag tänker att ministern borde själv få bilda ny senat, och domstol, samt nya chefer. Det känns mest demokratiskt så. I och med att de departementen har väldigt mycket makt

Senat? Vi har väl ingen senat?


förlåt, justitiedepartementet, my bad.
Så jag borde dock inte få vara chef?

14 jan, 2017 18:20

Umi
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Umi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Umi:
Jag tänker att ministern borde själv få bilda ny senat, och domstol, samt nya chefer. Det känns mest demokratiskt så. I och med att de departementen har väldigt mycket makt

Senat? Vi har väl ingen senat?


förlåt, justitiedepartementet, my bad.
Så jag borde dock inte få vara chef?


Jag tycker bara att ministern ska få välja det.

Är nu aktiv på Umiety ist

14 jan, 2017 18:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Umi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Umi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Umi:
Jag tänker att ministern borde själv få bilda ny senat, och domstol, samt nya chefer. Det känns mest demokratiskt så. I och med att de departementen har väldigt mycket makt

Senat? Vi har väl ingen senat?


förlåt, justitiedepartementet, my bad.
Så jag borde dock inte få vara chef?


Jag tycker bara att ministern ska få välja det.
Men det har ju han ocksåå valt, man ugglar, han godkönner sedan lämnar vi in varför vi vill vara chef, sedan så frågar han folk och vi skulle vilja ställa upp som chef. Det är ganska rättvist.

14 jan, 2017 18:25

Umi
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Umi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Umi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Umi:
Jag tänker att ministern borde själv få bilda ny senat, och domstol, samt nya chefer. Det känns mest demokratiskt så. I och med att de departementen har väldigt mycket makt

Senat? Vi har väl ingen senat?


förlåt, justitiedepartementet, my bad.
Så jag borde dock inte få vara chef?


Jag tycker bara att ministern ska få välja det.
Men det har ju han ocksåå valt, man ugglar, han godkönner sedan lämnar vi in varför vi vill vara chef, sedan så frågar han folk och vi skulle vilja ställa upp som chef. Det är ganska rättvist.


ok, fantastiskt.

Är nu aktiv på Umiety ist

14 jan, 2017 18:28

Borttagen

Avatar


vadå^^

14 jan, 2017 18:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Umi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Umi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Umi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Umi:
Jag tänker att ministern borde själv få bilda ny senat, och domstol, samt nya chefer. Det känns mest demokratiskt så. I och med att de departementen har väldigt mycket makt

Senat? Vi har väl ingen senat?


förlåt, justitiedepartementet, my bad.
Så jag borde dock inte få vara chef?


Jag tycker bara att ministern ska få välja det.
Men det har ju han ocksåå valt, man ugglar, han godkönner sedan lämnar vi in varför vi vill vara chef, sedan så frågar han folk och vi skulle vilja ställa upp som chef. Det är ganska rättvist.


ok, fantastiskt.

Som minister så har du ju makt över ministeriet så om man vill så får man förstås byta chefer, känns kanske inte som det smartaste dock då det knappast kommer vara populärt av de som blir utbytta och deras vänner ( men självklart anser jag att man ska byta ut personer om man anser att de inte sköter sig)

14 jan, 2017 18:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Umi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Umi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Umi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Umi:
Jag tänker att ministern borde själv få bilda ny senat, och domstol, samt nya chefer. Det känns mest demokratiskt så. I och med att de departementen har väldigt mycket makt

Senat? Vi har väl ingen senat?


förlåt, justitiedepartementet, my bad.
Så jag borde dock inte få vara chef?


Jag tycker bara att ministern ska få välja det.
Men det har ju han ocksåå valt, man ugglar, han godkönner sedan lämnar vi in varför vi vill vara chef, sedan så frågar han folk och vi skulle vilja ställa upp som chef. Det är ganska rättvist.


ok, fantastiskt.

Som minister så har du ju makt över ministeriet så om man vill så får man förstås byta chefer, känns kanske inte som det smartaste dock då det knappast kommer vara populärt av de som blir utbytta och deras vänner ( men självklart anser jag att man ska byta ut personer om man anser att de inte sköter sig)
instämmer.

14 jan, 2017 18:46

Alva_malfoy0303
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
vad görs

Hänger på mugglis bara

14 jan, 2017 19:55

theLilyPotter
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Alva_malfoy0303:
Skrivet av Borttagen:
vad görs

Hänger på mugglis bara

Same!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Ftvgag.com%2Fcontent%2Fquotes%2F6107-jpg.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fwww.mugglarportalen.se%2F%2Fimages%2Fproxy.php%3Fq%3Dhttps%253A%252F%252Fwww.mugglarportalen.se%252F%252Fimages%252Fproxy.php%253Fq%253Dhttps%25253A%25252F%25252Fi.imgur.com%25252FWfm0XU6.png

14 jan, 2017 19:56

1 2 3 ... 119 120 121 ... 267 268 269

Forum > Off Topic > Klubbar > The Ministry of Magic

Du får inte svara på den här tråden.