The Ministry of Magic
Forum > Off Topic > Klubbar > The Ministry of Magic
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Umi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Umi: Jag tänker att ministern borde själv få bilda ny senat, och domstol, samt nya chefer. Det känns mest demokratiskt så. I och med att de departementen har väldigt mycket makt Senat? Vi har väl ingen senat? förlåt, justitiedepartementet, my bad. Är nu aktiv på Umiety ist 14 jan, 2017 18:15 |
|
Borttagen
|
Så jag borde dock inte få vara chef?
14 jan, 2017 18:20 |
|
Umi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Så jag borde dock inte få vara chef? Jag tycker bara att ministern ska få välja det. Är nu aktiv på Umiety ist 14 jan, 2017 18:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Umi: Men det har ju han ocksåå valt, man ugglar, han godkönner sedan lämnar vi in varför vi vill vara chef, sedan så frågar han folk och vi skulle vilja ställa upp som chef. Det är ganska rättvist.Skrivet av Borttagen: Så jag borde dock inte få vara chef? Jag tycker bara att ministern ska få välja det. 14 jan, 2017 18:25 |
|
Umi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Umi: Men det har ju han ocksåå valt, man ugglar, han godkönner sedan lämnar vi in varför vi vill vara chef, sedan så frågar han folk och vi skulle vilja ställa upp som chef. Det är ganska rättvist. Skrivet av Borttagen: Så jag borde dock inte få vara chef? Jag tycker bara att ministern ska få välja det. ok, fantastiskt. Är nu aktiv på Umiety ist 14 jan, 2017 18:28 |
|
Borttagen
|
vadå^^
14 jan, 2017 18:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Umi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Umi: Men det har ju han ocksåå valt, man ugglar, han godkönner sedan lämnar vi in varför vi vill vara chef, sedan så frågar han folk och vi skulle vilja ställa upp som chef. Det är ganska rättvist. Skrivet av Borttagen: Så jag borde dock inte få vara chef? Jag tycker bara att ministern ska få välja det. ok, fantastiskt. Som minister så har du ju makt över ministeriet så om man vill så får man förstås byta chefer, känns kanske inte som det smartaste dock då det knappast kommer vara populärt av de som blir utbytta och deras vänner ( men självklart anser jag att man ska byta ut personer om man anser att de inte sköter sig) 14 jan, 2017 18:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: instämmer.Skrivet av Umi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Umi: Men det har ju han ocksåå valt, man ugglar, han godkönner sedan lämnar vi in varför vi vill vara chef, sedan så frågar han folk och vi skulle vilja ställa upp som chef. Det är ganska rättvist. Skrivet av Borttagen: Så jag borde dock inte få vara chef? Jag tycker bara att ministern ska få välja det. ok, fantastiskt. Som minister så har du ju makt över ministeriet så om man vill så får man förstås byta chefer, känns kanske inte som det smartaste dock då det knappast kommer vara populärt av de som blir utbytta och deras vänner ( men självklart anser jag att man ska byta ut personer om man anser att de inte sköter sig) 14 jan, 2017 18:46 |
|
Alva_malfoy0303
Elev |
Skrivet av Borttagen: vad görs Hänger på mugglis bara 14 jan, 2017 19:55 |
|
theLilyPotter
Elev |
14 jan, 2017 19:56 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen