Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Orm viskaren
Elev |
Jag har gjorten troll stav!
Ni-vet-vem :) 5 nov, 2011 11:55 |
|
EMELESEL
Elev |
Har gjort ett Harry Potter Monopol
Är typ som ett vanligt Monopol, men lite anurlunda. Kvarteren heter typ Diagongrände, Hogsmead, Magnoliagränden och så, och man kan sätta ut mugglarhus och affärer. Man kan hamna i Azkaban (fängelse) och så om man kmr på Gringotts (fro parkering) så får man pengar. På King´s Cross kan man slå om man blir mugglare elr trollkarl, trollkar så åker man till Hogwarts, Mugglare åker man till Sankt Mungos eftersom man har gått in i väggen, haha 5 nov, 2011 12:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EMELESEL: Har gjort ett Harry Potter Monopol Är typ som ett vanligt Monopol, men lite anurlunda. Kvarteren heter typ Diagongrände, Hogsmead, Magnoliagränden och så, och man kan sätta ut mugglarhus och affärer. Man kan hamna i Azkaban (fängelse) och så om man kmr på Gringotts (fro parkering) så får man pengar. På King´s Cross kan man slå om man blir mugglare elr trollkarl, trollkar så åker man till Hogwarts, Mugglare åker man till Sankt Mungos eftersom man har gått in i väggen, haha Låter najs! Har du nån bild att ladda upp? 5 nov, 2011 12:45 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av EMELESEL: Har gjort ett Harry Potter Monopol Är typ som ett vanligt Monopol, men lite anurlunda. Kvarteren heter typ Diagongrände, Hogsmead, Magnoliagränden och så, och man kan sätta ut mugglarhus och affärer. Man kan hamna i Azkaban (fängelse) och så om man kmr på Gringotts (fro parkering) så får man pengar. På King´s Cross kan man slå om man blir mugglare elr trollkarl, trollkar så åker man till Hogwarts, Mugglare åker man till Sankt Mungos eftersom man har gått in i väggen, haha Låter najs! Har du nån bild att ladda upp? Det är inte riktigt klart ännu, kan göra det immorn 5 nov, 2011 12:47 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Har gjort ett Harry Potter Monopol Är typ som ett vanligt Monopol, men lite anurlunda. Kvarteren heter typ Diagongrände, Hogsmead, Magnoliagränden och så, och man kan sätta ut mugglarhus och affärer. Man kan hamna i Azkaban (fängelse) och så om man kmr på Gringotts (fro parkering) så får man pengar. På King´s Cross kan man slå om man blir mugglare elr trollkarl, trollkar så åker man till Hogwarts, Mugglare åker man till Sankt Mungos eftersom man har gått in i väggen, haha Gud vad roligt! Skulle vilja testa det! ![]()
5 nov, 2011 12:47 |
|
Ginny_Pinny
Elev |
Jag har gjort en uggla ;D
"It is not our abilities that show what we truly are. It is our choices." 5 nov, 2011 16:10 |
|
Ugglan
Elev |
5 nov, 2011 17:34 |
|
JosefinFini
Elev |
6 nov, 2011 11:11 |
|
juliaweasly
Elev |
Jag har också gjort en uggla! Bild finns lite längre bak här! Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
6 nov, 2011 12:54 |
|
Protego
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Har gjort ett Harry Potter Monopol Är typ som ett vanligt Monopol, men lite anurlunda. Kvarteren heter typ Diagongrände, Hogsmead, Magnoliagränden och så, och man kan sätta ut mugglarhus och affärer. Man kan hamna i Azkaban (fängelse) och så om man kmr på Gringotts (fro parkering) så får man pengar. På King´s Cross kan man slå om man blir mugglare elr trollkarl, trollkar så åker man till Hogwarts, Mugglare åker man till Sankt Mungos eftersom man har gått in i väggen, haha OMG får jag sno din ide?
6 nov, 2011 17:49 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen